שקר לי – כך תדעו לזהות בלופים במשחק פוקר

פוקר הוא משחק שדורש מהשחקנים גם להשתמש באסטרטגיה וגם לנחש בצורה ערמומית מה מחזיקים השחקנים האחרים. לעתים קרובות, היכולת לקרוא שפת גוף או לדעת מתי מישהו מבלף יכולה להיות חיונית בעת קביעה כיצד לשחק בקלפים שחולקו לכם. בלופים הם חלק בלתי נפרד מכל משחק פוקר ולימוד כיצד לזהות אותם הוא חובה כדי להפוך לשחקן פוקר מצליח. 

 

זהו את שפת הגוף של היריבים שלכם

הסימן הראשון לבלוף במשחק פוקר הוא לרוב באמצעות שפת גוף או הבעות פנים. שחקנים שמבלפים בדרך כלל לא ישמרו על קשר עין, אלא הם עלולים להסיט את מבטם או להימנע לחלוטין מקשר עין. בנוסף, שחקנים עשויים להתחיל לקשקש שטויות במהלך המשחק שלהם או להציג מגוון סימני שפת גוף עדינים אחרים, כגון שינוי דפוסי הנשימה שלהם, טיקים בפנים או זווית הראש והכתפיים שלהם. זה יכול להיות קשה לזהות סימני פנים, אבל שחקנים מנוסים מסוגלים לקלוט אותם.

משחק פוקר

ניתוח דפוסי ההימור של היריב

דרך נוספת לזהות בלוף בפוקר היא על ידי צפייה כיצד שחקן מהמר. בדרך כלל, לבופפים לא יהיו הרבה צ'יפים והם יעלו מעט מאוד בהשוואה לגדלי הימור רגילים. אסטרטגיה נפוצה היא להשתמש בהעלאות קטנות כדי לפתות שחקנים לחשוב שיש להם את היד הטובה יותר. אם שחקן הקלפים מהמר מהר ללא היסוס או שיש לו הימור גדול מהרגיל, אז זה יכול להיות סימן לבלף.

 

תוקפנות

בנוסף לשפת הגוף וגודל ההימורים, רמת התוקפנות יכולה גם להוות אינדיקציה ליד של שחקן. שחקנים שמבלפים לרוב יהיו מאוד פסיביים, או שהם ישחקו באופן שמרני כדי לכסות על הבלוף שלהם. עם זאת, אם שחקן אגרסיבי מדי, זה יכול להיות סימן אזהרה לכך שהוא מנסה לגנוב את הקופה.

משחק פוקר

קשקשת סביב השולחן

דיבור יתר על המידה יכול להיות אינדיקטור רציני שמישהו משחק ביד חזקה או לא. בלופרים בדרך כלל ינסו לדבר הרבה כדי להסוות את ידיהם החלשות. לעתים קרובות הם ינסו להערים על יריביהם על ידי שאילת שאלות וניסיון לתמרן אותם כך שיעשו טעות. בדרך כלל, שחקנים שהם נונשלנטיים ומדברים הכי פחות הם בעלי הסיכוי הגבוה ביותר לקבל יד חזקה.

 

לסיכום

לזהות בלוף בפוקר יכולה להיות משימה קשה לעשות ללא כל ניסיון, אבל ככל שישחק יותר כך הם ישתפרו בזיהוים. למרות שמספרים פיזיים הם בין הדרכים הבולטות ביותר לזיהוי בלוף, שחקנים צריכים גם להיזהר מדפוסי ההימור של יריביהם, רמת התוקפנות וכמות הדיבור שהם עושים בזמן המשחק.

אם לוקחים בחשבון את כל הפרטים הקטנים האלה, אפשר להפוך בסופו של דבר למאסטר בקריאת אנשים ובאבחנה מוצלחת של בלוף במשחק פוקר. אם אתם חושבים שאתם יודעים לבלף כמו שצריך ואוהבים לשחק בפוקר האתר של 7XL, פורש בפניכם את הפלטפורמה המצוינת ביותר למשחקי פוקר אונליין. כי מי שיודע לבלף טוב יכול בקלות להפוך לשחקן טוב בפוקר ולהרוויח כסף אמיתי אונליין ממקום הנוחות שלכם, ובתנאים שלכם.

משחק פוקר

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גוגל
איך לקדם אתרי טבע בגוגל

יותר ויותר אתרי טבע קמים במדינת ישראל, ובכלל ברחבי העולם. האתרים הללו מציעים פתרונות טבעיים לחלוטין לאין ספור בעיות רפואיות או גופניות, שעד כה היה

קרא עוד »