מהן המגבלות של שיווק אינטרנטי של מוצרי און גברי

 האון הגברי הוא בעיה מורכבת וסבוכה.

גברים רבים הסובלים מבעיות בזקפה, חוששים לפנות לקבלת טיפול רפואי.

החשש נובע בין השאר מחוסר ידע בנוגע לטיפולים הרלוונטיים בתחום, ולעיתים מחוסר רצון שהתופעה תירשם בתיק הרפואי שלהם, ממנו היא עלולה לדלוף.

על רקע זה, שיווק אינטרנטי של מוצרי און גברי אלטרנטיביים צובר תאוצה בשנים האחרונות.

לשיווק זה יש מספר מגבלות.

 

אישור המוצרים על ידי סוכנות ממשלתית רלוונטית

כאשר מוכרים לצרכן מוצר אשר נועד לשנות תופעה פיזיולוגית בגופו, על המוצר לקבל אישור של סוכנות ממשלתית רלוונטית. כל מוצר אשר אינו מוגדר כתרופה, יכול להימכר באופן נרחב יחסית, ולעמוד במשטר אישורים צנוע באופן יחסי. עיקר נטל ההוכחה על היצרנים של תוספים ומוצרים אשר אינם נחשבים לתרופות, כולל הוכחה שהמוצר המדובר אינו גורם לנזקים למשתמש. לפני שמתחילים בשיווק המוצר לציבור הצרכנים, חשוב לוודא שהוא קיבל את כלל האישורים הנדרשים. מכירה ושיווק אינטרנטי של מוצרי און גברי אשר לא קיבלו את האישור הנדרש, הם עבירה פלילית לכל דבר ועניין, והמשווקים עלולים לספוג עונשי מאסר במידה ויתפסו עוסקים בכך.

 

הבטחה של יכולת הלקוח לקבל מידע רלוונטי ואמין על המוצר

דרישה נוספת שיש למלא כאשר משווקים מוצרי און גברי ברשת האינטרנט, היא להבטיח יכולת של הלקוח לקבל מידע רלוונטי על המוצר. דרישה זו מיושמת באתרים כמו xtrasize. המוצרים השונים המשווקים לציבור הרחב, מכילים מגוון של חומרים כימיים, גם אם הם לכאורה מוצרים אשר יוצרו מצמחים וחומרים טבעיים בלבד. חומרים אלו עלולים להיות חומרים להם הצרכנים אלרגיים, או שהמטבוליזם שלהם בגוף האדם מתנגש עם מטבוליזם ותהליך העיכול של תרופות אחרות אותן לוקח המטופל. תופעה זו, של שינוי בעיבוד תרופות אחרות, עלולה לגרום לנזקים כבדים למשתמש, בין אם בשל הורדת האפקט של התרופה הנלקחת, או הגברת המינון שלה בגוף האדם. המידע אשר הצרכן צריך להיות מסוגל לקבל על המוצר כולל את אופן הייצור שלו, רשימת המרכיבים הפעילים בתכשיר עצמו ובמעטפת הגלולה עצמה.

 

שיווק המוצרים באופן בו ניתן ליצור קשר עם המפרסם

אתרים אשר מנסים לשווק מוצרי און גברי דרך רשת האינטרנט, חייבים לעשות זאת באופן בו ברור מיהו המפרסם, וכיצד ניתן ליצור עמו קשר. ברשת האינטרנט, הפיקוח על שיווק הוא הרבה פחות הדוק מאשר ברדיו, בטלוויזיה או בעיתון. ניתן למעשה להקים אתר אינטרנטי שלם לקידום סל המוצרים שלכם, ולהתחיל לקדם אותו כך שיעלה לראש תוצאות החיפוש בגוגל. העבודה הופכת לקלה אפילו יותר אם עושים שימוש ברשתות החברתיות לקידום עמוד העסק שלכם. חשוב לזכור שלמרות הקלות והיעדר הפיקוח, מכירת מוצרים רפואיים ברשת האינטרנט מחייבת פרטי קשר אמינים, אליהם הצרכן יכול לפנות במקרה של תהיות או בעיות במהלך השימוש במוצר.

 

קנייה דרך כרטיס אשראי

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גוגל
איך לקדם אתרי טבע בגוגל

יותר ויותר אתרי טבע קמים במדינת ישראל, ובכלל ברחבי העולם. האתרים הללו מציעים פתרונות טבעיים לחלוטין לאין ספור בעיות רפואיות או גופניות, שעד כה היה

קרא עוד »