מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן וזה בדרך כלל הספיק. אך בשנים האחרונות נכנס שחקן חדש וחזק מאד לתחום הפרסום וקידום האתרים ושמו הוא גוגל. במאמר זה נכיר את תחום קידום האתרים, או SEO – search Engine optimization אופטימיזציה של מנועי חיפוש ואיך הוא יכול לעזור לעסק שלכם להגיע אל קהל יעד יותר גדול.

 

 קידום אתרים seo

כשאנחנו מחפשים שירות או בית עסק באינטרנט אנחנו משתמשים במילות מפתח דוגמת ׳עורך דין בתל אביב׳ או ׳כמה עולה לעשות טסט לרכב׳. מנוע החיפוש של גוגל סורק את כל האתרים שמכילים את מילות המפתח הללו ומסדר אותם על פי ההתאמה הגבוהה ביותר למילות החיפוש שלכם. אנחנו יכולים להעזר במנגנון הזה כדי לקדם את העסק שלנו או השירות שאנו מציעים. חברת כוונת קידום אתרים מתמחה בתחום קידום אתרים באמצעות מנגנון החיפוש של גוגל כדי לקדם את העסק שלך ולהביא אותו לחשיפה גדולה יותר קהל היעד שלכם.

 

אז מה כרוך בקידום אתרים?

תהליך קידום האתרים בנוי ממספר שלבים עיקריים, כאשר כמובן חשובה גם התאמה אישית לבית העסק או לשירות שאתם מציעים. לפרטים מלאים הכנסו לאתר שלנו kavenet.co.il

  • מחקר מילות מפתח – מנוע החיפוש של גוגל עובד באמצעות הזנת מילות מפתח לדוגמא: מוסכניק בבני ברק. תפקידנו למצוא את מילות המפתח המתארות הכי טוב את בית העסק שלך.
  • מחקר מתחרים – כמה מתחרים יש לך? במה אתה עדיף עליהם וניתן להבליט זאת? לדוגמא, אם אתה מוסכניק המתמחה ברכבי אספנות, יש לך קהל יעד משלך.
  • בניית אסטרטגיה – עולם השיווק האורגני הוא מרתון למרחקים ארוכים, לכן דרושה אסטרטגיה שעומדת כל העת למבחן וניתנת להתאמות ושינויים.
  • אופטימיזציה – אתר העסק שלכם יכול להראות יותר טוב ולהיות נוח יותר עבור לקוחותיכם, עלינו להתאים אותו לקהל היעד ולמלא אותו בתוכן איכותי שיעשיר את חווית המשתמש.
  • כתיבת תוכן – תוכן איכותי שמתאר את המוצר שלכם ואת מעלותיו היטב, מתאר אתכם כמקצוענים ואמינים ומעניק ללקוחות שלכם מאמרי תוכן איכותיים להעמקת הידע שלהם בתחום, לדוגמא: סיפורים מהסדנא על מכוניות נדירות ששיפצתם ועוד.
  • קישורים חיצוניים – אתרים חזקים שיפנו אתכם יגבירו את הסיכוי שהלקוחות שלכם ימצאו אתכם.

 

לסיכום

קידום אורגני או seo כרוך במספר שלבים שביחד הופכים לתהליך, מאחר וקידום האתרים הינו ריצת מרתון למרחקים ארוכים. חברת ׳כוונת׳ הוקמה על מנת לסייע לך, בעל בית עסק או נותן שירות, להגיע למקום הראשון במנגנון החיפוש של גוגל, דבר שיחשוף אותך לקהל היעד שלך באופן מקסימלי באמצעות שידרוג אתר הבית שלך. פנה אלינו עוד היום והטלפון שלך לא יפסיק לצלצל.

קידום אתרים

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם