איך להכין מחשב נייד לעבודה שוטפת – מה חובה להוריד ומה המותרות

שימוש במחשב נייד למטרות עבודה שוטפת צריך להתנהל באופן מסוים מאוד. שכן, שימוש שגוי עלול להוביל להתנהלות איטית של המחשב ולעיתים אף לאובדן מידע חשוב. במדריך זה נעסוק בתוכנות שחובה להוריד ובאלו שלא חייבים בהכרח. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לגרום למחשב שלכם לעבוד במהירות ובאופן המותאם ביותר לצרכי העבודה שלכם.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו יחד עם דוד, ההנדימן שאחראי גם על תיקון המחשב שלנו בכל פעם שהוא קורס. בתיקון האחרון דוד ציין בפנינו שאנחנו צריכים לערוך שינוי משמעותי בכל הנוגע לשימוש במחשב. שכן, עד אז השתמשנו במחשב לא רק לצרכי עבודה, אלא גם למטרת שמירת תמונות משפחתיות ודברים אישיים. דוד אמר לנו שאנחנו צריכים להכין את המחשב לעבודה שוטפת והוא עשה עבורנו את העבודה. כלומר, הוא התקין עבורנו תוכנות חדשות והסיר את אלו שלא היה בהן צורך. כעת, כשיש לנו את הידע בנושא, אנחנו יכולים להציג אותו בפניכם.

 

אז איך תכינו את המחשב הנייד שלכם לעבודה שוטפת? השלב ה – 1

קודם כל ולפני הכול, אתם צריכים להוריד תכנת אנטי וירוס חינם מהרשת. כדי שזה יקרה, אתם צריכים לערוך חיפוש בגוגל ולמצוא את התוכנה המומלצת ביותר. זו שבאמת תגן על המחשב שלכם ולא רק תעשה כאילו הא מגנה מפני וירוסים. חשוב שתדעו שאת השלב הזה אתם צריכים ליישם על מחשב שיהיה ריק מדברים פרטיים שלכם. כלומר, מחשב נייד מומלץ וזול שישמש אתכם אך ורק לצרכי עבודה. את המחשב המשפחתי תשאירו בצד.

 

איך תכינו את המחשב הנייד שלכם לעבודה שוטפת? השלב ה – 2

עכשיו, כשאתם יודעים שהמחשב שלכם מוגן ב – 100%, אתם יכולים להגיע אל השלב השני. בשלב זה אתם צריכים למחוק את כל התוכנות הלא רצויות מהמחשב. שכן, יש לכם לא מעט תוכנות שמעמיסות על המחשב שלכם וסתם תופסות מקום. מדובר בדרך כלל בתוכנות הבאות:

  • תוכנה לצפייה בסרטים
  • תוכנה לעיצוב תמונות
  • תוכנה למעקב אחר הנייד שלכם

לאחר שתמחקו את התוכנות הללו אתם תוכלו לראות שהמחשב שלכם רץ.

 

איך תכינו את המחשב הנייד שלכם לעבודה שוטפת? השלב ה – 3 והאחרון

בשלב ה – 3 עליכם לבדוק אם יש על המחשב תמונות או סרטונים. ההמלצה היא למחוק מהמחשב את כל התמונות והסרטונים שקיימים עליו. אם מדובר בכמויות גדולות ניתן פשוט לבצע פרמוט על ידי איש מקצוע. ראוי להזכיר שלפני שתערכו את הפרמוט או שתמחקו את התמונות, אתם צריכים לגבות את התמונות על כונן נייד או ענן.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאפשר לכם לדעת איך תכינו את המחשב הנייד שלכם לעבודה שוטפת. אנו מקווים שתיישמו את ההצעות שצוינו לעיל כדי שתקבלו מחשב חדש  ממש.

שולחן עבודה

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
2 פריטים למיגון הבית

  בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפריצות שמתקיימות בבתים שנמצאים בשכונת המגורים שלנו. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לערוך בירור מקיף אודות

קרא עוד »
סרטון ארוך
איך מפיקים סרטון תלת מימד?

כולנו נתקלנו בדמויות מצוירות אשר הופכות לפרזנטוריות של מותג, החל מהתינוק החמוד של במבה ועד לחתול שמלמד כיצד מפרידים פסולת לפחים השונים. הדמות המצויירת נתפסת

קרא עוד »
החלפת צילינדר
איך בוחרים מנעולן?

בחירה במנעולן זה לא עניין של מה בכך. רבים מאתנו גילו שמדובר בעניין מורכב לאחר ששמעו על המקרה שדובר לאחרונה לא מעט ברחבי התקשורת. עובדה

קרא עוד »
מחשב נייד
5 טיפים לבחירת סוכנות פרסום

בתור בעלי עסקים, אחת הבחירות החשובות ביותר בעסק היא בחירה של סוכנות פרסום. כדי להגדיל את ההכנסות של העסק, עליכם כמובן להגדיל את מספר הלקוחות,

קרא עוד »