האם ניתן למצוא שירותי מעבדה אונליין?

למי לא קרה שהטלפון התחיל לעשות בעיות בעקבות נפילה, הירטבות, באג כלשהו או כל דבר אחר. תקלות במכשיר הסלולרי שלנו הן תמיד מגיעות בזמן הכי לא נכון ויוצרות אצלנו תסכול ועצבים רבים. האם יש דבר כזה שירותי מעבדה אונליין? ומה צריך לעשות כשהמכשיר שלנו מפסיק לעבוד, מפסיק להיטען ועוד תקלות שכיחות?
לכל הפתרונות שניתן לעשות בבית – המשיכו לקרוא!

 

שירותי מעבדה לתיקון מכשירי סלולר במעבדה

בהמשך הקריאה אנחנו ניתן לכם טיפים ופתרונות לכל מיני מקרים בודדים שניתן לבדוק בבית טרם הגעתכם למעבדה עצמה. אך ישנם מקרים שבהם טכנאי צריך להסתכל על המכשיר, לפתוח אותו ובמידת הצורך להחליף חלקים או לפתוח את המכשיר עצמו. שירותי מעבדה מקצועיים ואיכותיים לא יכולים לקרות בצורה אינטרנטית דרך האונליין. לפחות לא כרגע. אבל מוזמנים להמשיך לקרוא כמה פתרונות ו"תרופות סבתא" שעובדות!

 

אוי לא! מכשיר הפלאפון נרטב!

ישנם מקרים רבים של תקלות עם משקאות, נפילות לאסלה\ למקלחת וגם על נפילה לדלי המים שמיועד לשטיפת הרצפה כבר שמענו! בקיצור אי אפשר להפתיע אותנו עם סיפורי הרטבות של הפלאפון. אז מה אפשר לעשות במקרה כזה?
תחילה חשוב לציין כי יש המון מכשירי סלולר מהדור החדש שעמידים למים. ניתן לברר אם המכשיר שלכם עמיד באמצעות הכנסת השם שלו לגוגל.
אם הוא לא עמיד במים:
אל תנסו להטעין אותו. מים מובילים חשמל ובניסיון להטעין את המכשיר אתם יכולים לקלקל אותו לחלוטין ולתמיד.
נסו לייבש אותו קלות באמצעות פן או מגבת ולאחר מכן הכניסו אותו לקערה עם אורז. אורז סופח נוזלים. לאחר 24 שעות לפחות נסו להדליק את הפלאפון בחזרה.

 

מכשיר הפלאפון לא נטען!

עוד תקלה מאוד שכיחה היא שמכשיר הפלאפון לא נטען. כמה פתרונות שאפשר לעשות בבית לפני שמגיעים למעבדה:
1. לנסות להחליף מטען. יכול להיות שהבעיה היא בראש המטען או בכבל עצמו. נסו להחליף מטען ולבדוק אם הפלאפון נטען.
2. אם הפלאפון לא נטען גם על ידי מטען אחר נסו לנקות את פתח הטעינה שלו (המקום אליו אתם מחברים את המטען) לפעמים יש שם לכלוך או קורוזיה שמונעים מהמטען להטעין. אתם יכולים להשתמש במברשת שיניים ישנה או במקל אוזניים בעדינות.
אם גם לאחר הניקוי אתם לא מצליחים להטעין אולי צריך להחליף את החלק לחלוטין או לקבל ניקוי יסודי ומקצועי יותר במעבדה.

 

בעיות של קבלת שיחות או אינטרנט

תקלה שנגרמת רוב הפעמים מנפילות של המכשיר עצמו.
כמה פעולות שניתן לעשות לפני שמגיעים למעבדה:
1. להתקשר לחברת הסלולר שלכם ולשאול לגבי הקו. אולי התקלה היא של חברת הסלולר ולא במכשיר עצמו.
2. להוציא את כרטיס הסים ולהחזיר אותו. לפעמים הכרטיס זז או מתעקם.

 

שירותי מעבדה במעבדה!

לפעמים לנסות לפתור את הבעיות בעצמכם בבית רק עושות נזק גדול יותר. אלו רק כמה פתרונות מידיים שניתן לבדוק בעצמכם בבית. אבל אנחנו ממליצים להגיע למעבדה ולתת למקצוענים לשבור את הראש ולבדוק את המכשיר בשבילכם.

טלפון ותיקון

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
2 פריטים למיגון הבית

  בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפריצות שמתקיימות בבתים שנמצאים בשכונת המגורים שלנו. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לערוך בירור מקיף אודות

קרא עוד »
סרטון ארוך
איך מפיקים סרטון תלת מימד?

כולנו נתקלנו בדמויות מצוירות אשר הופכות לפרזנטוריות של מותג, החל מהתינוק החמוד של במבה ועד לחתול שמלמד כיצד מפרידים פסולת לפחים השונים. הדמות המצויירת נתפסת

קרא עוד »
החלפת צילינדר
איך בוחרים מנעולן?

בחירה במנעולן זה לא עניין של מה בכך. רבים מאתנו גילו שמדובר בעניין מורכב לאחר ששמעו על המקרה שדובר לאחרונה לא מעט ברחבי התקשורת. עובדה

קרא עוד »
מחשב נייד
5 טיפים לבחירת סוכנות פרסום

בתור בעלי עסקים, אחת הבחירות החשובות ביותר בעסק היא בחירה של סוכנות פרסום. כדי להגדיל את ההכנסות של העסק, עליכם כמובן להגדיל את מספר הלקוחות,

קרא עוד »