הבנק לא אישר לכם הלוואה? יש מי שיעזור!

יוקר המחיה המאמיר לא מותיר הרבה ברירות ומי שהתנהלותו הכלכלית לא הייתה יציבה, רואה עד כמה העניין חשוב והוא כעת נאלץ לפנות לחפש אחר מקורות מימון להלוואה דחופה שהוא צריך. הבעיה היא שכאשר גוף מימון מעוניין לאשר הלוואה, הוא לא נותן אותה בלי בדיקת ההכנסות, הוא רוצה לוודא שיש מי שיחזיר לו את ההלוואה ולכן במקרים בהם הוא מזהה סיכון רב מידי באישור ההלוואה, הוא פשוט מסרב להלוואה. מה עושים כאשר מקבלים מהבנק סירוב להלוואה? יש מה לעשות ובדיוק על כך נסובה כתבה זו. בואו נתחיל.

 

למה הבנק מסרב להלוואה?

הבנק רוצה לבטח את עצמו. הוא לא מעוניין לאשר הלוואה לאדם מסובך שלא מתנהל נכון כלכלית. הוא רוצה לדעת שיהיה מי שישלם את ההלוואה ולכן הוא בודק את דירוג האשראי של הלווה. אדם מוגבל למשל, לא יוכל לקבל הלוואה מהבנק. הבנקים מסרבים לאשר הלוואות ברגע שהם מזהים שיש משהו לא ממש יחלק בבקשת ההלוואה. בסך הכללי הבנקים מפוקחים על ידי בנק ישראל שלא מאפשר להם לאשר הלוואות בעלות סיכון רב מידי.

הלוואות למוגבלים

מה עושים כאשר מקבלים סירוב מהבנק?

קיבלתם מהבנק סירוב לבקשת ההלוואה? עצרו לבדוק מהי הסיבה לסירוב. ייתכן והיה פרט שנשמט או שלא היה נכון. ייתכן ולא צירפתם את כל המסמכים הנדרשים וכך לפעמים הסירוב מתקבל בגלל חוסרים שלא קשה להשיג.

לפעמים מדובר בבעיית דירוג אשראי נמוך. מבקש ההלוואה לא מתנהל נכון כלכלית. יש לו הרבה חריגות בחשבון ולכן כדי לקבל אישור להלוואה הוא צריך להתייצב כלכלית ולעלות בדירוג אשראי. בגלל שדבר כזה אורך זמן, במקרה כזה פונים אל גופים חוץ בנקאיים המציעים הלוואות למוגבלים בתנאים נוחים בגלל שהם יכולים לקחת סיכונים גבוהים יותר מהבנקים.

 

מה מאפיין הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית היא5 הלוואה הנלקחת מגוף מימון חיצוני שהוא לא בנק. זה יכול להיות חברת אשראי, חברת ביטוח או אפילו חברת מימון חיצונית. הלוואות אלו מאושרות בדרך כלל מהר יותר. חברות המימון החיצוניות מסכימות לקחת יותר סיכון על עצמם ולכן הן מאשרות גם הלוואות למוגבלים או בעלי דירוג אשראי נמוך.

בגלל הסיכון הרב הנלווה למתן הלוואות אלו (הרי מדובר באדם שלא יודע להתנהל נכון כלכלית ויש ספק אם הוא הולך להצליח לעמוד בתשלומים בכבוד), גובה הריבית על הלוואות אלו הוא יקר יחסית. יחד עם זאת, התנאים הם נוחים ובאים לקראת הלווה.

 

מה חשוב לקחת בחשבון לפני לקיחת הלוואה?

לפני שלוקחים הלוואה מגוף מימון חיצוני חייבים לוודא שמדובר בגוף מימון אמין. יחד עם זאת, ההלוואה צריכה להיות מותאמת לתנאי החיים של הלווה. לא יתכן להתחייב על החזר חודשי גבוה מיכולת ההחזר. למניעת אי עמידה בהתחייבויות, חשוב לבדוק קודם לכן מהם התנאים הרצויים.

הלוואות למוגבלים

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
המציא את הפוקר
מי המציא את הפוקר?

פוקר הוא אחד ממשחקי הקלפים הפופולריים והנפוצים בעולם כיום. מיליוני אנשים נהנים לשחק פוקר באופן תחרותי ולהנאה באתרים כמו 7xl ישראל ובמסגרות חברתיות. אבל מי

קרא עוד »