מהם הכלים הבסיסיים הכי חשובים במשחק הפוקר?

יש היגידו כי הכלי הבסיסי והחשוב ביותר בעולם הפוקר הוא כלי ה-"בלוף", אבל האמת היא שזה לא בדיוק ככה. ישנם כל מיני כלים שונים שיכולים לשמש אתכם במהלך המשחק, עליהם אנחנו נדבר בשורות הבאות – קראו כאן והתחילו לגרוף ניצחונות. 

 

הקדמה: מס' מילים על פוקר

פוקר הוא משחק אשר מערב בתוכו כל מיני כישורים ויכולות שונות, כאשר חלק מאותם כישורים הם ממש מולדים, בעוד שאחרים נרכשים עם הזמן סביב השולחן. ודאי כולם מכירים את המונח "לבלף" במשחק הפוקר, מה שאומר, במילים פשוטות – להמר גבוה על יד נמוכה. זהו כנראה הכלי הבסיסי ביותר במשחק הפוקר, שבו משתמשים כל שחקן ושחקנית.

אם אתם לא מומחים גדולים בבלופים, דעו שניתן לרכוש את המיומנות הזאת עם הזמן. במקביל לכלי הזה של הבלוף, כמובן שהמרכיב החשוב הבא במשחק הוא: הבנת דירוג הידיים. במילים אחרות, עליכם לדעת בוודאות איזו יד חזקה יותר מאיזו, ומה הסיכויים שלכם לנצח עם היד שלכם בהשוואה לידיים אחרות אפשריות.

הקדמה מס' מילים על פוקר

5 כלים קריטיים במשחק הפוקר שחשוב להכיר

לאחר שמנינו את 2 הכלים הבסיסיים ביותר, בלופים והבנת דירוג ידיים, יש להכיר את הכלים הבסיסיים הבאים לפניכם:

  1. הערכת סיכויי זכייה: היכולת לחשב סיכויי זכייה בכל שלב במשחק מהווה כלי חשוב, מה שמצריך לקיחה בחשבון של הקלפים שברשותכם, הקלפים שחולקו על השולחן וסגנון המשחק של היריבים שלכם.
  2. ניהול הימורים נכון: באנגלית הכלי הזה נקרא "ניהול bankroll", מה שאומר לשחק רק עם סכומים שאתם יכולים להרשות לעצמכם להפסיד.
  3. סוכן פוקר: בין אם אתם מסתייעים בשירות של סוכן 7XL או בסוכן פוקר אחר, זהו כלי קריטי שיכול לקחת אתכם לשלב הבא של הפוקר.
  4. משמעת: משמעת עצמית היא כלי שהוא לא רק בסיסי, אלא חיוני וקריטי בפוקר. עליכם לדעת מתי להפסיק לשחק, גם אם אתם מרגישים שאתם "על הגל".
  5. למידה עצמית: מכיוון שפוקר הוא משחק מורכב ויש תמיד מה ללמוד בו, כדאי תמיד להיות מוכנים ללמוד טעויות, לנתח את מה שקורה מסביב לשולחן ולשפר את אסטרטגיית המשחק.

5 כלים קריטיים במשחק הפוקר שחשוב להכיר 

מס' מילות סיכום על פוקר, ניצחונות ומה שבין לבין

בין אם אתם מעוניינים לשחק בסגנון פוקר כזה או אחר (יש למעלה מ-12 סוגים שונים, וכנראה הרבה יותר שאינם רשמיים), סבלנות היא מילת המפתח. לוקח זמן להתמקצע, ללמוד ולהבין במה מדובר מסביב לשולחן, כולל מושגים וכלים שונים שיכולים לשמש אתכם רבות. בהתחלה, ההמלצה היא לשחק ללא דמי כניסה.

בהמשך, לאחר שאתם מתמקצעים, תוכלו להתחיל להשתתף בטורנירים ובמשחקים עם שחקנים מסביב לעולם, במיוחד אם אתם משחקים פוקר אונליין. בסיכומו של דבר, גלו סבלנות, היו מוכנים ללמוד מטעויות והתחילו להתמקצע בפוקר. עם הסבלנות והמוכנות ללמידה עצמית, גם אתם תוכלו להתחיל לגרוף זכיות.

מהם הכלים הבסיסיים הכי חשובים במשחק הפוקר

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
המציא את הפוקר
מי המציא את הפוקר?

פוקר הוא אחד ממשחקי הקלפים הפופולריים והנפוצים בעולם כיום. מיליוני אנשים נהנים לשחק פוקר באופן תחרותי ולהנאה באתרים כמו 7xl ישראל ובמסגרות חברתיות. אבל מי

קרא עוד »