המבצעים של הוט שיגעו את המדינה!

הוט יצאה בסדרת מבצעים משתלמים במיוחד וכל המדינה משתגעת, התכנים הכי חמים והסדרות הכי מדוברות במחירים שאין להם מתחרים. קבלו את נבחרת הטריפל החדשה של הוט שאי אפשר לסרב לה. 

 

התכנים הכי איכותיים במחירים הכי משתלמים

אם גם אתם רוצים לבלות זמן איכות עם הילדים עם סרט טוב, לצפות במשחק עם כל החברים, לארגן ערב בנות לפרק הסיום של הסדרה האהובה עליכן או פשוט ליהנות מזמן פנוי עם תוכן איכותי ומרתק, פנו עוד היום אל מוקד מכירות הוט ותמיד יהיה לכם מה לראות בטלויזיה עם ספריית סדרות וסרטים ענקית, אינטרנט מהיר, שירותי מובייל ועוד.

התכנים הכי איכותיים במחירים הכי משתלמים

הוט – לא רק טלויזיה

אמנם הוט הינה חברת התקשורת והכבלים המובילה בישראל, ולא במקרה, השירות האדיב והתכנים המעולים הפכו אותה לחברת הכבלים האהובה בישראל, אך הוט איננה רק חברת תוכן אלא גם ספקית אינטרנט ושירותי מובייל איכותיים במחירים משתלמים במיוחד. כשכל הבית בהוט, יש לכם כתובת אחת לכל בעיה ולכל שאלה עם השירות הכי טוב בארץ.

הוט – לא רק טלויזיה

הוט מובייל

כדי שאף פעם לא תפסיקו לדבר ותשמרו על קשר עם בני משפחה וחברים, להוט יש שלוש אופציות מפתות במיוחד המתאימות לכל כיס ולכל היקף שיחות שתרצו:

  • חבילת גלישה 12 GB – החבילה כוללת שיחות והודעות אס. אמ. אס בארץ ללא הגבלה ומחיר קבוע לשנה ליתר נוחות ושליטה בהוצאות.
  • חבילת גלישה 150 GB – בחבילה זו תוכלו לדבר חופשי עם שיחות והודעות אס.אמ.אס ללא הגבלה בארץ, ובנוסף, 150 דקות שיחה ליעדים נבחרים בחו"ל. המחיר קבוע לשנה כדי שתמיד תדעו מה יהיה בחשבונית בכל חודש.
  • חבילת נפח גלישה 200 GB – עם החבילה הזו תהיו חופשיים יותר מתמיד לדבר עם כל מי שאתם רוצים בארץ עם 3000 דקות שיחה ו- 3000 הודעות אס.אמ.אס. בצירוף שני מנויים או יותר וגם 300 דקות שיחה ליעדים נבחרים בחו"ל, אפליקציית NEXT TV לצפייה דרך הנייד או לחילופין שירות תיקונים של הוט פיקס, כשגם בחבילה זו המחיר קבוע לשנה.

 

הוט אינטרנט

צריכים לעבוד מהבית וזקוקים לאינטרנט יציב? גימרים מושבעים שאוהבים לשחק ברשת? עם חבילות הגלישה של הוט הכל יזרום לכם חלק ובמחירים ללא תחרות. תוכלו לבחור בין חבילת 200MG  במחיר התחלתי של 69 ש"ח, 500MG במחיר התחלתי של 69 ש"ח או אינטרנט עוצמתי במיוחד עם 1000MG במחיר התחלתי של 59 ש"ח בלבד.

 

אין כמו הוט בבית

כשהכל זורם חלק, התמונה איכותית במיוחד, הסרט אף פעם לא נתקע והאינטרנט חזק, כולם יכולים לעבוד, לבלות וליהנות ביחד בבית עם הוט. המחירים המשתלמים, השירות המעולה והתכנים המרתקים יעניקו לכם שעות של צפייה מבדרת ומהנה, רגעי ספורט מרגשים וכמובן גם טלפון קוי, שירותי מובייל ועוד.

המבצעים של הוט שיגעו את המדינה!

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
המציא את הפוקר
מי המציא את הפוקר?

פוקר הוא אחד ממשחקי הקלפים הפופולריים והנפוצים בעולם כיום. מיליוני אנשים נהנים לשחק פוקר באופן תחרותי ולהנאה באתרים כמו 7xl ישראל ובמסגרות חברתיות. אבל מי

קרא עוד »