המדריך האולטימטיבי אונליין לתיקוני הליכון ומתי בעצם לקנות אחד חדש

שימוש בהליכון זו הדרך שלנו לעשות ספורט ולהישאר בבית מוגנים מהחום, מהקור ומהסביבה.

אך מה קורה כאשר ההליכון שאתם משתמשים בו כל כך הרבה מתקלקל.

במאמר הבא נבין האם עדיף לתקן את ההליכון או לקנות חדש.

 

מהי תוחלת החיים האופיינית של הליכון

באופן כללי, תוחלת החיים של הליכונים נמשכת כעשר שנים. אבל אם אתה משתמש בו הרבה או אם אתה משתמש בו עם משקל רב, הוא עלול להישחק מהר מהצפוי.

הליכונים הם מכונות יקרות לרכישה, אך הן מחזיקות הרבה יותר זמן מאשר ציוד כושר אחר. כתוצאה מכך, התעמלות על הליכון היא לרוב חסכונית יותר משימוש בציוד כושר אחר. עם הזמן, הליכונים עלולים להישחק וצריך לתקן או להחליף אותם. הסיבה לכך היא שיש חלקים נעים כולל החגורה והגלגלים שיכולים להישחק אם הם אינם מתוחזקים כראוי.

 

כמה עולה לבנות מחדש הליכון

עלויות תיקון הליכון תלויות בחומרת הנזק. עלות העבודה והחלקים יכולים להיות גבוהים למדי אם מדובר בדגם ישן יותר או שיש בעיות גדולות במכונה.

למי שצריך לדעת כמה יעלה לבנות מחדש הליכון, הוא צריך להתייעץ עם מומחי תיקון. הם יוכלו לתת לך הערכה של מגרש הכדור בהתבסס על הדגם והדגם של ההליכון שלך, כמו גם על כל התיקונים הקודמים שנעשו בו. נווטו לעסק עכשיו.

 

פתרון בעיות נפוצות בהליכון עם כלים ביתיים

הליכון הוא ציוד האימון הביתי הנפוץ ביותר. אם אתה צריך לתקן את הבעיה, אתה יכול להשתמש בכלים ביתיים כדי לעזור לה.

 

בעיות נפוצות בהליכונים

  1. חגורת הליכון מחליקה מהמסלול.
  2. חגורת הליכון מחליקה על המסלול.
  3. חגורת הליכון לא זזה בכלל.
  4. רעש הליכון ממש חזק.

 

סיבות נפוצות לנזקים בהליכונים

הסיבה העיקרית לפגיעה בהליכון היא השימוש. הפעלה של הליכון יכולה להיות קשה למכונה. בדרך כלל, יש להתאים אותם באופן קבוע כדי לשמור על האפקטיביות. ככל שתשתמש בהם יותר כך הם יתבלו יותר. עקוב אחר המכונה שלך וודא שהיא מכוילת באופן קבוע!

אנו ממליצים להשתמש באופן קבוע בהליכון, במיוחד אם אתה משתמש בו כדי לרדת במשקל. זה יעזור למנוע נזק למכשיר.

 

מסקנה – לקנות או לתקן את ההליכון שלך?

בכל הנוגע לציוד כושר, הרכישה הראשונית היא רק ההתחלה. חשוב לזכור כי ישנן דרכים רבות להוציא כסף על ציוד הכושר שלך וייתכן שלא תצטרך לרכוש אחת חדשה.

אם אתה מחפש הליכון חדש, שקול האם זה יועיל לך יותר להוציא את כספך על תיקונים במקום זאת. אחת הדרכים להבין זאת תהיה לראות אם למכונה הישנה שלך יש ערך מכירה מחדש. אם כן, אתה יכול לקחת את הכסף ולהכניס אותו לכסף חדש. אם לא, השקעה בכמה תיקונים קלים כמו להיפטר מהגלגל החורק הזה או לשמן את המפרקים החלודים האלה יכולה לעזור להאריך את חייה.

 

איש רץ

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
2 פריטים למיגון הבית

  בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפריצות שמתקיימות בבתים שנמצאים בשכונת המגורים שלנו. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לערוך בירור מקיף אודות

קרא עוד »
סרטון ארוך
איך מפיקים סרטון תלת מימד?

כולנו נתקלנו בדמויות מצוירות אשר הופכות לפרזנטוריות של מותג, החל מהתינוק החמוד של במבה ועד לחתול שמלמד כיצד מפרידים פסולת לפחים השונים. הדמות המצויירת נתפסת

קרא עוד »
החלפת צילינדר
איך בוחרים מנעולן?

בחירה במנעולן זה לא עניין של מה בכך. רבים מאתנו גילו שמדובר בעניין מורכב לאחר ששמעו על המקרה שדובר לאחרונה לא מעט ברחבי התקשורת. עובדה

קרא עוד »
מחשב נייד
5 טיפים לבחירת סוכנות פרסום

בתור בעלי עסקים, אחת הבחירות החשובות ביותר בעסק היא בחירה של סוכנות פרסום. כדי להגדיל את ההכנסות של העסק, עליכם כמובן להגדיל את מספר הלקוחות,

קרא עוד »