חברת אופטיון עושה מהפך בטיפול בגליובלסטומה

מחלת הסרטן, היא מחלה שמעסיקה את כל עולם המדע המודרני. מחלה זו, מתאפיינת בעיקר בגידול בלתי מבוקר של תאים, שלאחר סיגנל אותו מקבלים אותם תאים, הם מתחילים מיד להתרבות באופן לא פרופורציונאלי, עד למצב בו הרקמה או האיבר בגוף נפגעים בצורה בלתי הפיכה.

 

סרטן הגליובלסטומה

מיטב המוחות כיום עובדים על תרופה עתידית, שמי ייתן כי היא תעניק לחולים בסרטן מענה שלם ואמיתי. בדומה למנגנון אותו תיארנו לעיל, כך גם פועל סרטן הגליובלסטומה. גליובלסטומה, הוא סוג של סרטן מח, שגורם לתאי התמיכה במח, התאים האסטרוציטיים, להתחיל לגדול בצורה לא מבוקרת, עד לפגיעה משמעותית בתפקוד של המח. תאים אלו נראים בהגדלה כתאים בצורת כוכב, שמסווגים תחת הקטגוריה "תאי גלייה".

אופטיון

השפעות המחלה

ההשפעות של הפגיעה באותם תאים על תפקודם של החולים היא בלתי הפיכה. כלומר, מרגע גילוי המחלה, במוחו של האדם, לא יעברו מספר חודשים, עד שהמצב של החולה ידרדר וידרדר לדעיכה איטית ומלאת ייסורים. עד למצב נורא זה, תירשם אצל האדם ירידה איטית ביכולות הקוגניטיביות של האדם, בזיכרון, בחושים של האדם, ולעיתים אף נוצרים במוחו של האדם קצרים בהולכה החשמלית שעלולים להביא להתקפים פסיכוטיים.

 

ריפוי וטיפול

כיום למדע אין את היכולת לרפא את המחלה באופן מוחלט, ועולם הרפואה מסתפק רק בטיפול תומך ומעכב כמה שאפשר את התפשטות הגידול. נפרוש בפניכם את השיטות הקיימות כיום לטיפול בגליובלסטומה.

 

הקרנות וכימותרפיה

הטיפול הראשון הוא באמצעים קלאסיים, כלומר באמצעות הקרנות וטיפולים כימותרפיים. טיפולים מעין אלו, הם טיפולים שפוגעים ללא אבחנה בתאים בריאים ובתאים סרטניים כאחד. לכן, נקל להבין כי הטיפולים קשים ביותר ובעלי תופעות לוואי שונות ומשונות.

אופטיון

ניתוח

הטיפול השני, הוא ניתוח להסרת גידול. ניתוח להסרת גידול הגליובלסטומה, הוא ניתוח אותו מבצע מנתח בכיר, שבודק היטב האם הגידול נמצא במיקום ממנו יהיה קל להוציא אותו, שכן ניתוח כזה הוא ניתוח מורכב מאוד ומסובך מאוד.

 

אופטיון

הטיפול השלישי, הוא טיפול חדשני, שמהווה מהפך של ממש בעולם הטיפול בגליובלסטומה. המכשיר נקרא "אופטיון". מכשיר זה, הוא המצאה ישראלית, המורכבת ממעין קסדה אותה חובש החולה ברב שעות היום. המכשיר, באמצעות השראה של שדות חשמליים מעכב את גידולם של התאים הסרטניים. המכשיר בעל תווי תקן של מכוני התקנים, ובעל אישור של משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי. כמובן שהמכשיר כבר עבר את שלב המחקר והניסוי, וההשפעות שלו על הנסיינים הוכיחו כי הוא אכן מצליח לעכב את גידול התאים הסרטניים בצורה משמעותית.

חשוב לציין כי החידוש הגדול של המכשיר הנ"ל, הוא שהוא מהווה טיפול משמעותי ובעל תוצאות טובות מאוד, והוא לא כולל בתוכו תופעות לוואי שמקשות על  החולים לתפקד ולרצות להמשיך בטיפולים.

 

לסיכום

מי ייתן ותרופה תימצא במהרה.

אופטיון

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
המציא את הפוקר
מי המציא את הפוקר?

פוקר הוא אחד ממשחקי הקלפים הפופולריים והנפוצים בעולם כיום. מיליוני אנשים נהנים לשחק פוקר באופן תחרותי ולהנאה באתרים כמו 7xl ישראל ובמסגרות חברתיות. אבל מי

קרא עוד »