איך עובד הממשק של חשבונית דיגיטלית מאושרת

בעבר, עסקים עצמאיים בנוסף לכל הסרבול הכרוך בלהיות עצמאי במדינת ישראל, היו צריכים לנהל כמה פנקסי חשבוניות מסוגים שונים, כל פנקס עונה על צורך אחר: מס, קבלה, חשבוניות וכו'. המצאת החשבונית הדיגיטלית יצרה ריבוי של חברות המנגישות את המוצר מה שהביא איתו גם חברות שמנסות לעשות קיצורי דרך ולעבוד ללא אישור מתאים.
במאמר הבא נרחיב ונפרט על כל מה שצריך לדעת לפני שאתם עוברים לחשבונית דיגיטלית, מה הופך אותה לחוקי ואיך בוחרים חברה להצטרפות.

 

מה צריך לדעת לפני שעושים את המעבר מפנקס חשבוניות לחשבונית דיגיטלית

תחילה חשוב להדגיש ולומר שהמעבר קל ומהיר ואחריו אתם לא תבינו איך לא עשיתם זאת קודם. חשבונית דיגיטלית חוסכת לכם זמן וניירת מיותרים ויוצאת לכם סדר, זמינות וארגון שיקלו על ניהול עסק עצמאי שכרוך גם ככה בהמון ניירות ופרוצדורות.
מעבר לכך, החשבונית הדיגיטלית ידידותית לסביבה, כך שאתם גם מקלים לעצמכם על החיים וגם תורמים בשמירה על איכות הסביבה.
אז אחרי כל ההקדמה, ואנחנו מקווים שעזרנו לכם להבין שכדאי לעבור לחשבונית דיגיטלית, יש כמה דברים שאתם צריכים לבדוק לפני המעבר:
המון אתרים מציעים תוכנות להנפקת חשבונית דיגיטלית. ערכו סקר שוק!

  • בדקו שיש לאתר הלקוחות של התכונה שירות לקוחות זמין ומהיר.
  • בדקו כמה חשבוניות אתם מוציאים בממוצע בחודש וכך תוכלו לדעת איזה מבין האתרים מציע לכם את החבילה הכי משתלמת.
  • הדבר האחרון, והחשוב ביותר, הוא שיש לתוכנה אישור ממס הכנסה. תוקפו וקיומו של אישור זה חשוב מאוד מהסיבה הפשוטה שבלעדיו לחתימות של הלקוח ושלכם לא תהיה תוקף אמיתי וחוקי בבית המשפט, דבר שיכול לגרור הליכים משפטים לא נעימים.
    אז איך בודקים?
    כדי לדעת שהתוקף של החשבונית הדיגיטלית שלכם היא מתוקף החוק יש לבדוק שמפורט המשפט על החתימה האלקטרונית: "מסר אלקטרוני החתום בחתימה אלקטרונית מאובטחת, יהיה קביל בכל הליך".

 

כמה עולה חשבונית דיגיטלית

אז בהשוואה לפנקס החשבוניות המסורתי, התמחור של חשבונית דיגיטלית הוא אחר. בעוד שפנקס חשבוניות היה עולה לכם בין 20 ל 30 שקלים. כאשר יש לכם כמה פנקסי חשבוניות מסוגים שונים בכל פעם, ועליכם לקנות כמה פנקסים בכל פעם, תמחור החשבונית הדיגיטלית הוא על פי כמות החשבוניות שאתם מוציאים בחודש. כלומר, אתם רוכשים חבילה של 50 מסמכים ומשלמים מחיר ממוצע שבין 10 ל 20 ₪. בנוסף, לחלק מהחברות יש חבילות חינמיות בהתחלה להתנסות.

 

יתרונות החשבונית הדיגיטלית

חשבוניות דיגיטליות מאושרות מכילות יתרונות רבים :
שמה השני של החשבונית הדיגיטלית הינו "החשבונית הירוקה", וזאת בשל הסיבה הפשוטה שהיא ידידותית לסביבה מעצם היותה מתרחשת רק במרחב הדיגיטלי.
את החשבונית הדיגיטלית תוכלו לראות בצורה מסודרת באתר, ויש באפשרותכם לשלוח אותה אל הלקוח בכל זמן שתבחרו.

חשבונית דיגיטלית

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
2 פריטים למיגון הבית

  בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפריצות שמתקיימות בבתים שנמצאים בשכונת המגורים שלנו. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לערוך בירור מקיף אודות

קרא עוד »
סרטון ארוך
איך מפיקים סרטון תלת מימד?

כולנו נתקלנו בדמויות מצוירות אשר הופכות לפרזנטוריות של מותג, החל מהתינוק החמוד של במבה ועד לחתול שמלמד כיצד מפרידים פסולת לפחים השונים. הדמות המצויירת נתפסת

קרא עוד »
החלפת צילינדר
איך בוחרים מנעולן?

בחירה במנעולן זה לא עניין של מה בכך. רבים מאתנו גילו שמדובר בעניין מורכב לאחר ששמעו על המקרה שדובר לאחרונה לא מעט ברחבי התקשורת. עובדה

קרא עוד »
מחשב נייד
5 טיפים לבחירת סוכנות פרסום

בתור בעלי עסקים, אחת הבחירות החשובות ביותר בעסק היא בחירה של סוכנות פרסום. כדי להגדיל את ההכנסות של העסק, עליכם כמובן להגדיל את מספר הלקוחות,

קרא עוד »