יתרונות של תמלול בזום

אין ספק שהתקופה המוזרה בה אנחנו חיים מאלצת אותנו לשמור על ריחוק חברתי ולקיים את רוב התקשורת שלנו עם העולם שבחוץ (עבודה, חברים, לימודים) דרך המסכים השונים. לכן, דווקא בתקופה זו, עולה הצורך בשירותי תמלול של פגישות זום, שכן כמעט כל פגישה מקצועית או לימודית קורת בפלטפורמה הזו.
במאמר הבא ריכזנו לכם את היתרונות השונים של תמלול שיחות ופגישות זום, במטרה לעזור ולהקל עליכם את ההתנהלות בתקופה מורכבת זו.

 

עכשיו יותר מתמיד, תמלול פגישות הזום שלכם

תמלול בזום הוא צורך שעולה ומתגבר ככל שאנחנו שוהים יותר בתקופה המוזרה בה אנחנו חיים בעקבות נגיף הקורונה, שכן רובנו חווה בידוד, או הידבקות בנגיף ולמד להיזהר ולשמור על ריחוק מה שבתחילת התקופה היה נתון לפרשנות ושיקולים אישיים. שיחות זום מאפשרות הדמיה כמעט מספקת של פגישות עבודה במשרד או בחללי העבודה המוכרים לנו.

 

מה הצורך בתמלול פגישות זום?

תחילה, יש לציין כי ישנן תקנות בחוק אשר מחייבות גופים שונים כמו עיריות, מועצות או ישיבות דירקטוריון של גופים או חברות ציבוריות, להקליט או לתמלל את פגישות הזום שלהם ובכל לאפשר מעקב אחר פעילותם.
מעבר לחוק הכתוב, תמלול הוא דרך מעולה לסכם ישיבות, והוא משמש מקור מידע אמין, זמין, ומסודר בהבנת מה נאמר או סוכם ועל ידי מי.
עוד יתרון הוא סיכום נקודות חשובות בפגישה והורדת סיכום דיון לדרגים מטה.

 

תמלול הרצאות זום

הרצאות ולימודים אקדמאים בזום הן לכאורה דבר נורא נוח גם לסטודנטים וגם למרצים. אנחנו יושבים בנוחות בבית שלנו, יכולים להכין קפה או לעשות עוד פעולות ודברים במקביל להרצאה המתרחשת במרחב הוירטואלי, ולאחר מכן לצפות בהקלטה של השיעור.
ישנן כמה בעיות שעולות מהסידור הנוח הזה, למשל: המרצה יכול לשכוח להקליט את השיעור, או שההקלטה נמחקה בטעות, אולי סתם תקלה בזום (דבר שקורה הרבה).
לכן, חשוב מאוד לא להיות תלויים בהקלטות ובמרצים ולהיות בבקרה על הלימודים והקורסים שלכם.
מה גם שטקסט כתוב הרבה יותר נגיש, נוח, מובן וברור להמון סטודנטים, מסיבות שונות כמו: בית עם המון נפשות, שיפוצים, בעיות קשב וריכוז וכו'.
מה גם, שהרצאות וקורסים לעיתים ישמשו אותנו בחיים המקצועיים שלנו. הקורסים והמידע המועבר בהם שווים ידע, וידע שווה כסף. לכן מומלץ שהחומר הנלמד יהיה זמין ומוכן לעיון בכל עת.

 

הקלטות של מפגשים\הרצאות\עבודה בזום

למעשה יש כמה שיטות לתמלול. ישנן אפליקציות שמצליחות לעשות את זה, בצורה דיי טובה- לא מתאים להקלטות ארוכות ורבות משתתפים.
אפשר לתמלל בעצמכם! עבודה שדורשת סבלנות, ריכוז וזמן. וודאו שהמשימה מתאימה ולא מייאשת אתכם. האפשרות האחרונה והנוחה ביותר היא חברת תמלול מקצועית. ניתן לשלוח את קובץ ההקלטה ולקבל תמלול שלה לאחר ימים ספורים.

 

פגישה ווירטואלית

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
2 פריטים למיגון הבית

  בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפריצות שמתקיימות בבתים שנמצאים בשכונת המגורים שלנו. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לערוך בירור מקיף אודות

קרא עוד »
סרטון ארוך
איך מפיקים סרטון תלת מימד?

כולנו נתקלנו בדמויות מצוירות אשר הופכות לפרזנטוריות של מותג, החל מהתינוק החמוד של במבה ועד לחתול שמלמד כיצד מפרידים פסולת לפחים השונים. הדמות המצויירת נתפסת

קרא עוד »
החלפת צילינדר
איך בוחרים מנעולן?

בחירה במנעולן זה לא עניין של מה בכך. רבים מאתנו גילו שמדובר בעניין מורכב לאחר ששמעו על המקרה שדובר לאחרונה לא מעט ברחבי התקשורת. עובדה

קרא עוד »
מחשב נייד
5 טיפים לבחירת סוכנות פרסום

בתור בעלי עסקים, אחת הבחירות החשובות ביותר בעסק היא בחירה של סוכנות פרסום. כדי להגדיל את ההכנסות של העסק, עליכם כמובן להגדיל את מספר הלקוחות,

קרא עוד »