מה היתרון במספר מקוצר לעסק?

בתקופה האחרונה אנו רואים את המספרים המקוצרים לעסקים בכל מקום. במודעות העיתונים, בשלטי החוצות ועוד. העלייה המשמעותית בשימוש במספרים אלו גרמה לנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי להבין מה עומד מאחוריה. לאחר שבדקנו את העניין גילינו כי יש יתרון משמעותי שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותגלו מהו.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים אודות היתרון שקיים במספר המקוצר לעסקים, חשוב שתדעו שהמדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר בבעלי עסקים שונים שמשתמשים במספר המקוצר מעל לחצי שנה. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה של עסקים עצמאיים ובו שאלנו את השאלות הבאות:

  • האם יש לכם מספר מקוצר לעסק?
  • כמה זמן אתם עושים שימוש במספר זה?
  • מה היתרון המשמעותי של המספר שגרם לכם לעשות בו שימוש?

בעקבות השאלות הללו, התגלה לנו כי יש יתרונות רבים במספרים המקוצרים, אבל יש יתרון אחד שהתעלה על כולם.

 

רקע אודות היתרון המשמעותי שבא לידי ביטוי במספר מקוצר לעסק

אנחנו יכולים לערוך לכם מבחן קצר שיגרום לכם להבין בן רגע מהו היתרון המדובר. אבל החלטנו הפעם לא לבחון אתכם, אלא פשוט לאפשר לכם להבין באופן ישיר את העניין. אתם לא מודעים לכך, אבל יש לכם בראש לפחות 10 מספרים מקוצרים שאתם זוכרים בקלות. יש מי שקוראים להם מספר כוכבית. שכן, אלו המספרים שמתחילים בכוכבית ונמשכים עם 3 או 4 ספרות נוספות.

 

היתרון המשמעותי במספר מקוצר לעסק

היתרון שבא לידי ביטוי במספר מקוצר לעסק נוגע לג'ינגלים. שכן, ברגע שאתם מלחינים את המספר המקוצר, אתם הופכים אותו לזמין באופן יוצא דופן. כך שבעצם, מרבית האוכלוסייה צפויה לשיר את המספר המקוצר שלכם. אתם יכולים לשים לב לזה אם רק תשלימו את המשפט הבא: "הקש על ה …". שכן, מדובר בג'ינגל המוכר ביותר שיכול להראות לכל אחד ואחת מכן שמדובר במספר שקל לזכור אותו.

 

תבחרו במספר מקוצר ותרוויחו

אי אפשר להתעלם מיתרון נוסף שהוא בעצם תוצר של היתרון הקודם. מדובר כמובן במספר הפניות וכמות המכירות של העסק. שכן, ברגע שאנשים מכירים את העסק שלכם וזוכרים את המספר שלכם בעל פה (שבימינו זה עניין נדיר במיוחד), הדבר מוביל ליצירת קשר מידית. בעלי עסקים רבים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי מאז שיש להם מספר מקוצר – מספר הפניות עלה ואליו הצטרפו גם הכנסות נוספות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהו היתרון במספר מקוצר לעסק. כעת, כשיש בידיכם את היתרון החשוב ביותר שבא לידי ביטוי בעקבותיו, אתם יכולים לבחור את המספר המתאים לכם ביותר ולדעת שהעסק שלכם נמצא בידיים טובות.

מכשיר טלפון

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
2 פריטים למיגון הבית

  בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפריצות שמתקיימות בבתים שנמצאים בשכונת המגורים שלנו. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לערוך בירור מקיף אודות

קרא עוד »
סרטון ארוך
איך מפיקים סרטון תלת מימד?

כולנו נתקלנו בדמויות מצוירות אשר הופכות לפרזנטוריות של מותג, החל מהתינוק החמוד של במבה ועד לחתול שמלמד כיצד מפרידים פסולת לפחים השונים. הדמות המצויירת נתפסת

קרא עוד »
החלפת צילינדר
איך בוחרים מנעולן?

בחירה במנעולן זה לא עניין של מה בכך. רבים מאתנו גילו שמדובר בעניין מורכב לאחר ששמעו על המקרה שדובר לאחרונה לא מעט ברחבי התקשורת. עובדה

קרא עוד »
מחשב נייד
5 טיפים לבחירת סוכנות פרסום

בתור בעלי עסקים, אחת הבחירות החשובות ביותר בעסק היא בחירה של סוכנות פרסום. כדי להגדיל את ההכנסות של העסק, עליכם כמובן להגדיל את מספר הלקוחות,

קרא עוד »