5 סוגי מחברות שניתן לרכוש ולעצב אונליין

מחברות מעוצבות לבית עסק, ארגון או חברה הן חלק לא קטן בכלל מהניהול השיווקי. המחברות מיועדות בעיקר ללקוחות המגיעים להרצאה, קורס או שיעור, אך בפועל משיגים לבעל העסק חשיפה רחבה, רושם ראשוני חיובי ומקצועי ושיווק פאסיבי.

כיום, ניתן אף לרכוש ולעצב את המחברות אונליין, בהתאם לסוג ועיצוב המחברת שמתאים לכם. במאמר הבא, ריכזנו עבורכם את 5 סוגי המחברות המבוקשים שמזמינים אונליין, ומתי הכי טוב להזמין כל אחד מהם.

 

מחברות מעוצבות אישית באונליין

מחברות מותאמות אישית עם לוגו הן חלק בגודל ברושם הנותר על לקוחות מגיעים, ואף שיווק טוב ללקוחות הנחשפים למחברות. מחברות עם לוגו משמעותה מקצועיות, השקעה של העסק בלקוחותיו וחשיבה מעבר. קיימים מספר סוגי מחברות בשוק, לכן ריכזנו עבורכם את הסוגים המבוקשים ביותר.

 

ספירלה כריכה קשה/ רכה

מחברת ספירלה היא אחת המחברות הנוחות ביותר לכתיבה מרובה. הדפים ניתנים להחלפה מהר, ואף קלים לתלישה, כך שניתן לתקן או לשמור דפים מסוימים בקלות. מחברות ספירלה מגיעות עם כריכה קשה או רכה המעוצבת לפי רצון בעל העסק, גם באונליין.

 

למי זה מתאים?

המחברות מתאימות במיוחד לבתי עסק המעבירים קורסים או שיעורים ממושכים, בהם נדרשת כתיבה או תצפית על בעלי מקצוע, לא רק ליד שולחן או מחשב. בנוסף, מחברות ספירלה הן שימושיות לא רק בהרצאות העסק, אלא גם להמשך העבודה של הלקוח, ולכן שימושיות במיוחד עבורו.

 

מחברות כריכה רכה

מחברות כריכה רכה ניתן להשיג לא רק בצורת הספירלה, אלא גם בשידוך. הכריכה אמנם רכה, אך אפשרויות העיצוב הן בלתי נגמרות, ותלויות לחלוטין בבעל העסק ובעיצוב באונליין.

 

למי זה מתאים?

המחברות מתאימות לבתי עסק המספקים שירות בו רצוי לכתוב או לסכם, אך באופן חד פעמי. מחברות השידוך נוחות במיוחד ומחירן אטרקטיבי יותר, אך לאור העובדה שהכריכה רכה, רצוי לכתוב עליהן ליד שולחן.

 

מחברות A5

מחברות אלו נחשבות גדולות מהגודל הסטנדרטי (לרוב הוא A4 ואף קטנות יותר). ניתן להזמינן בכל הצורות – כולל ספירלה או שידוך, ובכל הסוגים – משבצות, דפים חלקים או שורות. מחברות אלו נוחות במיוחד לשרטוט, איור או תרשימים.

 

למי זה מתאים?

מחברות אלו מתאימות במיוחד לבתי עסק העוסקים בייעוץ ארגוני, מתן שירות הנוגע לייעול, סדרי פעולות או אף איורים וטכניקות שונות. לכל דף שטח יחסית גדול, ולכן לקוחות יוכלו לשרטט, לאייר ולרשום את כל הידע הניתן להם.

 

מחברות כריכה דמוית עור

מחברות כריכה דמוי עור הן מחברות פורמליות ומרשימות במיוחד. לרוב, נראה מחברות בעלות כריכה דמוית עור אצל בכירים ואנשי עסקים – וזהו הרושם הנותר על הלקוח אשר מקבלת מחברת כזו.

 

מחברות בלוק

מחברת בעלת ספירלה בראשה, כאשר הדפים מתחלפים לאחור. נוחה במיוחד לרישומים ותרשימים, ולרישום תוך הסתובבות או צפייה.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם