דרכי שיווק נוספות שלא נותנים להם מספיק חשיבות

מרבית האנשים בימינו נרתעים מעצם השימוש במילה שיווק שכן המילה מתקשרת להם באופן אוטומטי לאותם אנשי מכירות מעייפים בטלפון, ההודעות הרבות והמעיקות אשר מציפות אותנו בטלפון וכל אותם החלונות הקופצים המפריעים לנו תמידית בעת גלישה באינטרנט. יחד עם זאת, שיווק בצורה נכונה לא יעיק על הלקוחות כלל וכלל אלא יגרום להם לרכוש אמון בחברה ולגלות עניין בלקיים איתה עסקים. כיצד אפוא עושים זאת?

 

הנשק הסודי של כל משווק טוב

הנשק הכבד והעוצמתי ביותר בעת שיווק של מוצריה ושירותיה של חברה מסוימת הינו למעשה שימוש במנהג די נפוץ מקובל ברחבי כל המגזרים, הענקת מתנות. באופן טבעי, כאשר אדם מעניק לנו מתנה אנחנו באופן אוטומטי נרגיש הכרת תודה, נרצה לשמור על קשר עם אותו אדם ולשתף אתו פעולה במגוון הזדמנויות. מסיבה זאת חברות רבות נוהגות להעניק ללקוחות שלהן מתנות במגוון רחב של הזדמנויות:

 

מתנות לימי הולדת

כל אחד ואחת מאיתנו אוהבים כאשר זוכרים את יום ההולדת שלנו ומקדישים לנו מעת תשומת לב ויחס מועדף. עבור חברות אשר מחזיקות מאגרי נתונים על הלקוחות שלהן, אין זו בעיה לבדוק מתי לכל אחד מאותם לקוחות יש יום הולדת ולשלוח לו שי קטן ומעוצב במיוחד עבורו לרגל התאריך המיוחד.

 

מתנות בעיצוב אישי

תשומת לב אישית באה לידי ביטוי במגוון רחב של דרכים. כאשר מעניקים מתנה אשר מכילה חריטה או הדפסה אישית הממוענת אל מקבל המתנה האפקט המתקבל הינו בעל משקל רב יותר. נוסף לכך, כאשר המתנה ממותגת ומכילה את הלוגו של החברה אשר מעניקה את המתנה הדבר מסייע לבניית המותג של החברה ונעשית כלי שימושי מעין כמוהו לקידום הנראות והזיקה החיובית אל החברה לרבות המוצרים והשירותים שהיא מעניקה לקהל הלקוחות שלה.

 

מתנות לחג

כל חג הוא סיבה למסיבה וחברות רבות מנצלות את חגי ומועדי ישראל על מנת לחזק את הקשרים עם הלקוחות שלהם.

חברות כגון חברת מה באלי, מספקות מגוון רחב של מתנות מתאימות למועדים אלו.

חלק מהמתנות שניתן להעניק לעובדים מתכתבות ישירות לחג המדובר כמו רמקול תפוח מציפוי אקרילי לבן אשר מהווה מתנה נהדרת לראש השנה.

מתנות אחרות הן שימושיות כל השנה אך מהוות בחירה משמחת שכל אחד ישמח לקבל לקראת החג. היכנסו לכתובת הבאה: https://ma-bali.com/category/מתנות-ללקוחות/מתנות-ללקוחות-לחג על מנת להתרשם מהמגוון הרחב של המתנות שיש לחברת מה באלי להציע.

שיווק טוב מתחיל בחשיבה על הצרכים הייחודיים של כל אחד מהלקוחות שלכם. מתנות איכותיות ומעוצבות בקפידה מהוות דרך נפלאה להראות ללקוח עד כמה הוא חשוב עבורכם וימחישו לו כמה תשומת לב והשקעה יש מאחורי כל אחד מן השירותים והמוצרים שאתם מספקים לו. בעזרת המתנות של חברת מה באלי תוכלו לקחת את החברה שלכם למחוזות שתמיד שאפתם אליהם.

 

מסך

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיווק B2B
מה הוא שיווק B2B?

בעולם השיווק, האתגר המרכזי כיום הוא להצליח לבלוט. לא משנה מה התחום שבו אתם עוסקים, סביר להניח שישנם עוד הרבה מאוד עסקים שנמצאים בתחום הזה,

קרא עוד »
לחצן מעקב
איך תקדמו את חשבון הטיק טוק שלכם

בשנים האחרונות מונח הקידום הפך למונח בלתי נפרד מעולם האינטרנט, השיווק והפרסום. קידום חשבונות וקידום אתרים הם הדרכים היעילות ביותר שבאמצעותן ניתן להפוך משתמש ספציפי

קרא עוד »