פרסום הר הכסף אונליין – איך מומלץ לעשות זאת

כולנו מכירים את שלטי החוצות השונים שפוגשים אותנו בכל יציאה מהבית.

הם תלויים בענק על הכבישים המהירים, מעטרים את שלטי הרחוב וגם בהמתנה הכי קצרה בתחנת האוטובוס אנחנו נפגשים עם פרסום כזה או אחר.

גם הטלויזיה שלנו והרדיו מלאים בפרסומים שונים, ונדמה שאנחנו עטופים בפרסומות מכל כיוון.

לא רק זה, גם האינטרנט מוצף היום בפרסומים שמושכים לנו את העין, אבל יש פרסומים שממש שווה לשים לב אליהם.

ברוכים הבאים למאמר: פרסום הר הכסף אונליין – איך מומלץ לעשות זאת?

 

מכירים את המיילים הגנריים שמתקבלים בתיבת הדואר שלנו? זה פרסום אונליין

חלק בלתי נפרד מפרסום אונליין היום הוא גישה אל תוך תיבת המייל של כל אחד ואחת מאיתנו.

אתם בוודאי מכירים ויצא לכם להיתקל בהודעות מייל שמתחבאות בין ההודעה ממשה הקולגה או מברכה הבוסית, הודעות עם כותרת כמו "בדיקה חינמית עם הר הכסף – היכנסו עוד היום!". הודעות אלו הן דרך מעולה להיכנס לתודעה של המשתמשים השונים ולגרום להם להיכנס אל האתר ולבחון אותו.

 

פרסום הר הכסף אונליין ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות מהוות היום פלטפורמות נהדרות לפרסום הר הכסף. היות והפייסבוק והאינסטגרם הן קרקע פוריה כל כך עם מיליארדי משתמשים מסביב לעולם, פרסום הר הכסף אונליין באמצעות הרשתות החברתיות היא לא פחות מחובה.

היות וברשתות החברתיות משתמשים גם אנשים צעירים וגם אנשים מבוגרים, תצטרכו לבדוק איזו דרך תהיה הכי נגישה כדי לפנות אל כולם ולהציע להם את השירות של הר הכסף.

 

באנרים ודפי נחיתה – יעילים ובולטים

באנרים ודפי נחיתה גם הם מהווים אופציה מעולה לפרסום הר הכסף אונליין. בזמן שאדם גולל באתרי החדשות השונים וקורא כתבות, הוא יכול לקלוט בזווית העין פרסום קטן על הר הכסף שיוכל לעניין אותו.

אם תצליחו לחשוב על קונספט מעניין וגם לעצב בצורה מהממת – ייתכן מאוד שתקבלו כמות חשיפות נאה עם קליקים רבים. דפי נחיתה גם הם מצוינים ויכולים לעשות אפקט דומה.

 

על מה חשוב להקפיד בפרסום הר הכסף אונליין?

פרסום הר הכסף הוא ממש לא הפרסום היחיד שמסתובב ברשת, ולכן צריך לחשוב איך לייחד אותו בצורה מקסימלית. חשוב להקפיד על קופירייטינג מעניין. ארט מרהיב ובעיקר לשמור על מסר קצר ולעניין.

אנשים היום לא אוהבים לקרוא הרבה, ולכן ככל שתהיו ממוקדים וחדים יותר – ככה תוכלו להבטיח לעצמכם חשיפה לקהל רב יותר.

מעבר לזה, חשוב כמובן להכניס לפרסום את כתובתו של אתר האינטרנט של הר הכסף https://silver-mountain.co.il, על מנת שאנשים יוכלו להיכנס אליו בלחיצת כפתור בלבד.

נשלחים לאתר – מה הם ימצאו שם?

גם עיצוב האתר צריך להיות מושך ואטרקטיבי על מנת שההפנייה לאתר תהיה רלוונטית ולא תלך לאיבוד. אם כבר משכתם מישהו לאתר של הר הכסף – וודאו שהוא גם ירצה להישאר בו.

 

מחשבון על ערימת כסף

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיווק B2B
מה הוא שיווק B2B?

בעולם השיווק, האתגר המרכזי כיום הוא להצליח לבלוט. לא משנה מה התחום שבו אתם עוסקים, סביר להניח שישנם עוד הרבה מאוד עסקים שנמצאים בתחום הזה,

קרא עוד »
לחצן מעקב
איך תקדמו את חשבון הטיק טוק שלכם

בשנים האחרונות מונח הקידום הפך למונח בלתי נפרד מעולם האינטרנט, השיווק והפרסום. קידום חשבונות וקידום אתרים הם הדרכים היעילות ביותר שבאמצעותן ניתן להפוך משתמש ספציפי

קרא עוד »