שיווק נדל"ן ברשתות חברתיות

היום כבר כולם יודעים – מי שלא נמצא און-ליין, לא קיים.

ומי שלא נמצא ברשתות החברתיות – לא קיים בתודעה.

תחומים כמו מסעדנות, אופנה, תיירות ועוד ענפים שהנראות עושה להם שיווק טוב ונכון, כבר מזמן מציפים את הרשתות החברתיות.

אבל מי היה מאמין שגם ענפים ״מסורתיים״ יותר כמו נדל״ן הופכים להיות מקודמים ברשתות השונות?

על פי מחקר שנערך לאחרונה על ידי איגוד המתווכים האמריקאי, רשתות חברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהליך סגירת עסקאות בענף הנדל״ן. מממצאי המחקר עולה כי 97% מהמתווכים משתמשים באופן פעיל ברשתות עבור קידומי עסקאות.

כך שלא משנה מה הגישה העסקית שלכם או כמה עסוקים אתם, אם אתם עובדים בתחום הנדל״ן ורוצים להתקדם – עליכם להקדיש זמן כדי להתמקד בדרכים לשיווק נדל״ן ברשתות החברתיות.

 

פייסבוק

כ-95% מהמתווכים פועלים דרך פייסבוק על מנת לקדם את העסקאות שלהם. סיבה עיקרית לכך שפייסבוק מאוד פופולרית בקרב מתווכים היא שהנתח הדמוגרפי של משתמשי פייסבוק מייצג את קהל היעד של המתעניינים בנדל״ן מבחינת גיל והכנסה. מעבר לקהל היעד, פייסבוק מהווה פלטפורמה נוחה למתווך – היא מאפשרת פתיחת דפי עסק, פרסום עדכונים ותכנים רלוונטים, הזמנת פגישות ויצירת קשר עם לקוחות, וכמובן צבירת ביקורות בדף העסקי. ואולי הכי חשוב – פייסבוק מאפשרת למפרסם למקד ישירות לדמוגרפיית המשתמשים שהפגינו עניין מיוחד בהשקעה נדל״נית באזור מסוים.

 

לינקדין

כרשת חברתית הפועלת ליצירת קשרים בין עסקים מכל העולם, על פניו היא לא נראית כפלטפורמה טבעית עבור שיווק השקעה נדל״נית. יחד עם זאת, מדובר בתשתית נהדרת ליצירת קשרים עם מתווכים עמיתים כדי להציג ולהכיר את העשייה של חברות הנדל״ן השונות.

בנוסף לכך שלינקדין משמש כקורות חיים דיגיטליים עבור מתווכים פרטיים, לעסקים רבים בתחום הנדל״ן יש דפים עסקיים שבהם הם מפרסמים עסקאות והזדמנויות.

אז גם אם עד כה לינקדין אפילו לא היה באופציות המועדפות עליכם, הגדרת פרופיל עסקי זו דרך מעולה להגברת הנוכחות המקוונת שלכם בתחום הנדל״ן.

 

אינסטגרם

תאמינו או לא, אבל הרשת החברתית שעד עכשיו הייתה מזוהה כמעט אך ורק עם תעשיית האופנה והאוכל, פורחת לאחרונה בכל הקשור לנדל״ן. כל עוד יש תמונות יפות ומעוצבות של הנכס לצד תוכן טוב, זה לוכד את עיני המשתמשים. הדבר נכון שבעתיים כשמדובר בעסקאות יוקרתיות או בנכסי בוטיק, שם הנראות משחקת תפקיד עוד יותר חשוב. בנוסף, מתווכים רבים עושים שימוש ב״סטוריז״ על מנת לספק עדכונים מהירים ויום-יומיים לגבי העסקאות, וכל זאת כמובן ממוקד לפי קהל יעד.

אלו שלושת הרשתות החברתיות שעל מתווכי הנדל״ן להכיר ולפעול בהן, כאשר מרבית הפעילות בימינו מתבצעת בפייסבוק תוך כדי צמיחה מואצת לכיוון האינסטגרם. כך שגם אם עד כה רשתות אלו לא היו הסביבה הטבעית שלכם, כדאי להכיר איך משווקים נדל״ן באמצעותן, על מנת להגדיל את חשיפת העסק באופן ניכר ובאמצעות כך גם את הרווחים.

רשת

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיווק B2B
מה הוא שיווק B2B?

בעולם השיווק, האתגר המרכזי כיום הוא להצליח לבלוט. לא משנה מה התחום שבו אתם עוסקים, סביר להניח שישנם עוד הרבה מאוד עסקים שנמצאים בתחום הזה,

קרא עוד »
לחצן מעקב
איך תקדמו את חשבון הטיק טוק שלכם

בשנים האחרונות מונח הקידום הפך למונח בלתי נפרד מעולם האינטרנט, השיווק והפרסום. קידום חשבונות וקידום אתרים הם הדרכים היעילות ביותר שבאמצעותן ניתן להפוך משתמש ספציפי

קרא עוד »