העסק שלך אונליין – כל מה שתצטרכו לעשות כדי להכניס את העסק לרשת

עבור אנשים שלא מגיעים מעולמות האונליין, בניית אתר נשמעת כמו משימה מאתגרת, שלא בהכרח יודעים או מבינים איך לעשות אותה. עם זאת, עסקים שעוד לא עשו טרנספורמציה לעולמות הדיגיטל, מפספסים ובגדול. רוצים לגלות איך להכניס את העסק שלכם לרשת ולהביא יותר לקוחות? המאמר הבא בול בשבילכם!

 

הקמת אתר

בניית אתר וורדפרס הפך לאחד מהנכסים הדיגיטליים שהכי יעילים לעסק, גם מבחינת התדמית, גם מבחינת המכירות וגם מבחינת הגדלת הקהל הפוטנציאלי. תחשבו על זה כך, בעשורים האחרונים האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו. מעבר לרשתות חברתיות, קריאת כתבות, צפייה בסדרות וסרטים וכד', אנשים רואים בחיפוש באינטרנט אמצעי לקבל מידע.

אז אם פעם היינו פותחים דפי זהב ומחפשים אינסטלטור, היום פשוט מקלידים בגוגל "אינסטלטור בחיפה" ומקבלים שלל תוצאות רלוונטיות, המלצות דירוגים ומה לא? אתר אינטרנט בעצם מאפשר לכם לצוץ בחיפושים האלו.

האם זה שווה את ההשקעה? תלוי מה אתם עושים עם זה. אתר אינרטנט הוא לא "שגר ושכח" צריך לעבוד באותה נשימה גם עם SEO שיעזור לקדם את האתר בגוגל בביטויים רלוונטיים. אבל אם תעשו הכל לפי הספר, אין ספק שתוך זמן קצר תראו את התוצאות המדהימות של הנכסים הדיגיטליים ונכס כמו נכס, ברגע שהקמת אותו הוא רק צריך תחזוקה.

עסקים מקוונים

כרטיס ביקור

הדפסתם לאחרונה כרטיסי ביקור? יופי. נזכרתם באיזשהו שלב שאנחנו כבר ב-2022? הגיע הזמן להתקדם! כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לכם להציג את העסק שלכם בכמה מילים, הוא כאן בשביל להשאר, הוא אקולוגי והכי חשוב, אפשר להכניס אותו בסריקה או בקליק למכשיר הסלולרי מבלי להסתבך. מתי בפעם האחרונה שמרתם כרטיס ביקור מנייר?

עסקים מקוונים

עמוד נחיתה

עמוד נחיתה הוא בהחלט מקום טוב באמצע. מצד אחד הוא לא אתר, זה לא תהליך של הקמת אתר והוא דורש פחות כסף וכאבי ראש בשלב ההקמה, אבל ללא ספק אין לו את האפקט של אתר. מהצד השני, הוא ממש לא רק כרטיס ביקור דיגיטלי.

עמוד נחיתה מאפשר לכם לספר על עצמכם בכמה מילים, להציג תמונות וגם לאסוף טופס ליד במטרה ליצור קשר עם הלקוחות המתעניינים בהמשך. אבל חשוב לזכור שעמוד נחיתה לא יעשה את אותו האפקט כמו אתר. בניגוד לאתר, עמוד נחיתה לא יכול להחיל פרטים רבים ועל כן, לא ניתן לגרום לו להיות מקודם בביטויים שונים וכד'.

 

לסיכום

יותר ויותר בעלי עסקים היום מבינים שהם חייבים נוכחות דיגיטלית. אין ספק שכבר לא מדובר על מאמצים חדשנים או צעירים אלא כולם. כמעט כל אדם היום מתחיל מסע חיפוש אחרי שירות, מוצר וכד' באמצעות חיפוש קליל בגוגל. על מנת לקבל החלטה מה הנכס הדיגיטלי שיהיה הטוב ביותר עבורכם, כדאי להתייעץ עם חברה המומחית לבניית נכסים דיגיטליים.

עסקים מקוונים

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ניהול אתר וורדפרס
הכל על ניהול אתר וורדפרס

בנוף הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה חיונית לעסקים ולאנשים פרטיים כאחד. וורדפרס, מערכת ניהול תוכן רבת עוצמה (CMS), התגלתה כאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר ליצירה

קרא עוד »
בניית אתר תדמית
מה כרוך בבניית אתר תדמית?

אתר תדמית הוא חלון הראווה שלכם אל העולם, הוא הדרך שלכם לבלוט מעל המתחרים עם תצוגה מרשימה של הישגיכם, פירוט השירות או המוצר שאתם מוכרים

קרא עוד »