מה כרוך בבניית אתר תדמית?

אתר תדמית הוא חלון הראווה שלכם אל העולם, הוא הדרך שלכם לבלוט מעל המתחרים עם תצוגה מרשימה של הישגיכם, פירוט השירות או המוצר שאתם מוכרים ותוכן איכותי ומעניין. בדרך זו תוכלו לשמור בקלות על מעגל לקוחות נאמן ולהמשיך ולהרחיבו על ידי משיכת לקוחות פוטנציאליים נוספים. סטודיו וובקי בעל נסיון של כעשרים שנה בבניית אתרי תדמית כדי שגם העסק שלכם ישגשג ויצליח בעולם שבו הכל נמצא בתוך המסך. 

 

וובקי

וובקי הינו סטודיו בוטיק המתמחה בתחום בניית אתר תדמית, דפי נחיתה ואתרי קטלוג. צוות המעצבים וכותבי התוכן נמצאים לשרותכם כדי לבנות לכם אתר עסקי שמשקף את המקצועיות שלכם, המומחיות שלכם, היתרונות שלכם ומדוע כדאי כל כך לפנות אליכם. עם המוניטין והנסיון של צוות המעצבים של וובקי גם אתם תוכלו להצטרף למאות בתי עסק שכבר התחילו להצליח ולשגשג בזכות אתר תדמית אטרטקיבי ויעיל שעובד בשבילם.

בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית?

בעולם שבו הכל כבר מתבצע דרך הטלפון הנייד או המחשב, כדאי שגם אתם תתקדמו לקניון הוירטואלי הגדול בעולם, האינטרנט. אתר תדמית טוב מטרתו לעבוד בשבילכם, להזמין לקוחות פוטנצייאלים לבחור בכם ולשמר את מעגל הלקוחות הקיים כדי שיהיו מרוצים ויחזרו אליכם לקבלת שירות נוסף. המראה האסתטתי, המזמין ויוצר העניין מאפשר ללקוח לראות שאתם אנשי מקצוע מהימנים ומקצועיים ולבחור בכם מכל המתחרים.

 

למה כדאי לי לעשות אתר תדמית לעסק שלי?

אנשים שמחפשים את תחום השירות או המוצר שאתם מוכרים ייכנסו דבר ראשון לגוגל. הם יקבלו מספר תוצאות וייכנסו לדפים שנמצאו מתאימים עבורם. ככל שהדף שלכם יראה מקצועי ומזמין יותר, עם שורה של ההישגים שלכם, המחירים המשתלמים שלכם, השירות המעולה שלכם וכולי, הסיכוי שהלקוח ירים את הטלפון ויתקשר דווקא אליכם גבוה יותר.

בניית אתר תדמית

מה כרוך בבניית אתר תדמית?

עלותו של אתר תדמית תלוי בגודלו ובמטרה שלשמה הוא מוקם. לכל מקצוע ולכל תחום יש לבנות אתר תדמית ההולם אותו, כך למשל אתר תדמית של מעצבת פנים יהיה שונה מהותית מאתר של עורך דין מבחינת בחירת פלטת הצבעים, אופי התוכן, ההיבטים העיצוביים ועוד, כמו כן יש לקחת בחשבון את מספר דפי התוכן, את עלות הדומיין ( שם קליט ונוח שקל לזכור לכתובת האתר ) והאחסון. באופן כללי עלותו של אתר תדמית יעלה בין 3,500 לאתר לעסק קטן עד בינוני ועד לכ – 5000 לאתר גדול ומרובד מאד.

 

לסיכום

בעולם שבו הכל מתבצע דרך המסך, אתר תדמית הוא חלון הראווה שלכם כדי לבלוט מעל המתחרים ולהזמין לקוחות פונטציאלים לבחור דווקא בכם. וובקי הינו סטודיו בוטיק לעיצוב אתרי תדמית, דפי נחיתה ואתרי קטלוג שיעזרו לכם לשמור על מעגל לקוחות נאמן וחוזר ולהרחיבו עם לקוחות פונטציאלים חדשים שיבחרו דווקא בכם.

בניית אתר תדמית

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ניהול אתר וורדפרס
הכל על ניהול אתר וורדפרס

בנוף הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה חיונית לעסקים ולאנשים פרטיים כאחד. וורדפרס, מערכת ניהול תוכן רבת עוצמה (CMS), התגלתה כאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר ליצירה

קרא עוד »