מאחורי הקלעים של בניית האתרים

בניית אתר היא מלאכה מורכבת, שדורשת הבנה במספר תחומים. בתור גולשים, אנחנו לא תמיד מודעים למחשבה הרבה שמושקעת בכל בנייה של אתר, וכמה זמן לוקח מהרגע שבו התחילו לבנות את האתר עד שאנחנו יכולים להנות מכל מה שיש לאתר להציע לנו. אנחנו כאן כדי לתת לכם סקירה מקיפה על כל מה שקורה מאחורי הקלעים של בניית אתרים.

בניית אתרים

בניית אתרים כוללת הרבה מאוד דברים, אולם הסיבה המרכזית לכך שמדובר על הליך כל כך מורכב היא שבדרך כלל מי שבונה את האתר אינו מי שהולך לעשות בו את השימוש לאחר שהוא כבר יהיה בנוי. בדיוק כמו אדריכל שאמור לבנות לנו את הבית כמו שאנחנו רוצים, כך גם מי שמתעסק בתחום בניית אתרים צריך לתת מענה לרצון של בעל האתר ולהוציא אותו אל הפועל.

בניית אתרים

אפיון האתר

השלב הראשון הוא השלב שבו מי שמעוניין בבניית האתר פונה אל איש המקצוע ומסביר לו כיצד הוא רוצה שהאתר שלו יראה. במקרים רבים, לבעל האתר אין הרבה ידע בתחום, מה שגורם לכך שהוא לא מצליח להסביר את הרצונות שלו בשפה שתהיה מובנית לבונה האתר. שלב האפיון נועד בדיוק כדי לגשר על הפער הזה, ולאפשר לבונה האתר להבין מה בדיוק הרצון של בעל האתר.

 

בחירת פלטפורמה

בשלב השני יש צורך לבחור את הפלטפורמה שבה בונים את האתר. כיום, קיימות לא מעט פלטפורמות ברשת שמאפשרות לבנות אתרים, חלקן אפילו מציעות לבנות את האתר בחינם. הבחירה של הפלטפורמה צריכה להיעשות על ידי איש המקצוע שבונה את האתר, תוך התחשבות בשיקולים שונים כמו התקציב ואופי האתר שאותו אנחנו רוצים לקבל בסופו של דבר.

 

בניית האתר

השלב הזה הוא שלב שבו איש המקצוע עובד בצורה עצמאית ולמעשה בונה את האתר, מהמסד ועד הטפחות. השלב הזה הוא כמובן השלב המרכזי בבניית האתר, והוא גם לוקח הכי הרבה זמן. במהלך בניית האתר איש המקצוע ייראה אלו דרישות ניתן להגשים, ומהן הדרישות שצריך לבצע להן התאמה על מנת שנוכל לשלב אותן בצורה טובה באתר.

 

ביקורת, תיקונים והשקה

לאחר שהאתר כבר בנוי, בעל האתר יושב עם איש המקצוע על מנת להביע את דעתו על האתר החדש. כמובן, סביר להניח שיהיו דברים שלא ימצאו חן בעיניו של בעל האתר, ואיש המקצוע יבצע את ההתאמות הנדרשות על מנת להתאים את האתר לשביעות רצונו של הבעלים. לאחר השלב הזה האתר יהיה מוכן ותוכלו להעלות אותו לאוויר ולאפשר לגולשים להתחיל לגלוש באתר.

 

לסיכום

בנייה של אתר היא תהליך מורכב שאורך זמן לא קצר. כדי שתוכלו להנות מאתר איכותי חשוב לבחור איש מקצוע שידע כיצד לקחת את הרצונות שלכם ולהגשים אותם בתוך אתר איכותי. המפתח לאתר מוצלח הוא הבנה הדדית ביניכם לבין בונה האתר.

בניית אתרים

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ניהול אתר וורדפרס
הכל על ניהול אתר וורדפרס

בנוף הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה חיונית לעסקים ולאנשים פרטיים כאחד. וורדפרס, מערכת ניהול תוכן רבת עוצמה (CMS), התגלתה כאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר ליצירה

קרא עוד »
בניית אתר תדמית
מה כרוך בבניית אתר תדמית?

אתר תדמית הוא חלון הראווה שלכם אל העולם, הוא הדרך שלכם לבלוט מעל המתחרים עם תצוגה מרשימה של הישגיכם, פירוט השירות או המוצר שאתם מוכרים

קרא עוד »