קניית עוקבים באינסטגרם – איך עושים את זה נכון ובצורה מאובטחת

לא מעט מפורסמים שאתם עוקבים אחריהם באינסטגרם – משתמשים בקניית עוקבים באינסטרגם. קניית לייקים באינסטגרם מישראלים היא תופעה שהולכת ונעשית יותר ויותר נפוצה. הסיבה העיקרית לכך היא שזה פשוט נהיה קל יותר ובטוח יותר לקנות עוקבים באינטסגרם. אבל איך קונים עוקבים באינסטגרם בצורה נכונה ומאובטחת? התשובות – בטקסט שלפניכם.

 

איך קונים עוקבים באינסטגרם

בעבר קניית עוקבים באינסטגרם הייתה מורכבת, מפוקפקת ולא פשוטה. יכול להיות שחלק מהקוראים זוכרים איך היה צריך להיכנס לכל מיני אתרים מפוקפקים, למסור פרטי אשראי – ולהתפלל שלא נפלתם קורבן להונאה. מאז עברו הרבה מים בירדן, אינסטגרם החליפו לוגו, העתיקו מסנאפצ'ט את הקונספט של הסטורי – ועברו את פייסבוק בדרך להיות הרשת החברתית המובילה בעולם.

יחד עם כל השינויים והשיפורים באינסטגרם – גם הליך הקנייה עוקבים באינסטגרם השתנה והשתפר. כיום, ניתן לקנות עוקבים באינסטגרם בקלות ובבטחה. בגדול, כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את כמות העוקבים הרצויה, לצרף קישור לחשבון, לשלם – וזהו.

עוקבים באינסטגרם

קניית עוקבים מאובטחת לאינסטגרם

לקנייה של עוקבים באינסטגרם יצא שם רע, בעיקר בעקבות ריבוי מקרי הונאות וגניבת פרטי אשראי מאתרים שהציעו שירותים דומים. אם אתם חושבים לקנות עוקבים לחשבון האינסטגרם שלכם – חשוב שתעשו זו בצורה בטוחה ומאובטחת. כשאתם קונים עוקבים לאינסטגרם – עליכם לוודא שהאתר עושה שימוש במערכת תשלומים אשר מאובטחת בתקן הגנת המשתמשים המחמיר ביותר.

 

מי צריך לקנות עוקבים באינסטגרם

קניית עוקבים באינסטגרם יכולה להתאים לכולם – עסקים ואנשים פרטיים כאחד. בתור בעלי עסקים, ריבוי עוקבים הוא חשוב. העובדה שיש לכם עליה קבוע ומשמעותית במספר העוקבים, מסמנת אתכם לאלגוריתם של אינסטגרם כחשבונות טרנדיים. ככאלה, היא תקדם פוסטים שלכם גם לגולשים שלא עוקבים אחריכם. זה מגדיל את החשיפה של העסק, את כמות הלידים, וכמובן שגם את הרווח.

כאמור, גם לאנשים פרטיים יש עניין בקניית עוקבים באינסטגרם. לא מעט ישראלים חושבים ברצינות על קריירה, או אפילו פיתוח של הכנסה קטנה מהצד, בתור משפעיני רשת. כדי להיות משפיענים, להשיג קמפיינים עוד ועוד עוקבים – צריך להציג מלכתחילה מספר גבוה של עוקבים. מדובר במעין פרדוקס של "ביצה ותרנגולת". בדיוק בשביל זה כדאי לקנות עוקבים, ולצבור קרדיט חברתי .

עוקבים באינסטגרם

קידום מהיר של חשבון אינסטגרם

כדי לקדם חשבון אינסטגרם, צריך לשמור על פרסום עקבי של תוכן איכותי. אבל לפרסם עשרה פוסטים ביום לא יגדיל את מספר העוקבים שלכם, לפחות לא בהתחלה. כדי לקדם את חשבון האינסטגרם שלכם במהירות, ובכך לגרום לאלגוריתם של אינסטגרם לפרסם אתכם, אתם צריכים עלייה מהירה במספר העוקבים שלכם ובמספר הלייקים לפוסטים שלכם.

 

סיכום

לסיכום, זה לא משנה אם אתם בעלי עסק או אנשים פרטיים שרוצים להיות משפיעני רשת – קניית לייקים ישראליים לאינסטגרם זה משהו שיכול לעניין אתכם. עשו זאת נכון, ובצורה בטוחה.

עוקבים באינסטגרם

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אינסטגרם
כיצד מנהלים קמפיין באינסטגרם?

כדי באמת להצליח באינסטגרם, עסקים צריכים להפעיל קמפיינים שיווקיים אפקטיביים שמושכים את תשומת הלב של קהל היעד שלהם ומניעים מעורבות. בטקסט הזה, נשתף כמה טיפים

קרא עוד »
אפליקציה
עוקבים באינסטגרם בזול

רבים סבורים כי רכישה של עוקבים באינסטגרם היא עסק יקר, אולם מדובר בטעות. באמצעות BETOP תוכלו לקבל את מספר העוקבים הרצוי, ובתקציב שלכם. רכישה של

קרא עוד »