איך לעצב תמונה שתביא לכם לייקים באינסטגרם

מה משותף לנועה קירל, אסי עזר, יהודה לוי ולבר רפאלי? לכולם יש למעלה מ – 1,000 לייקים לתמונה באינסטגרם.

אז נכון שהם מפורסמים, ונכון שכולם מכירים אותם שנים רבות לפני שאינסטגרם פותחה בכלל, אבל זה לא אומר שהם לא עוקבים אחרי הטיפים וההמלצות של פרסום באינסטגרם.

אחד הנושאים החמים והמעניינים ביותר בתחום הקידום והשיווק הוא איך לעצב איך לעצב תמונה שתביא לכם לייקים באינסטגרם.

אייקון

להלן הדגשים לעיצוב תמונה באינסטגרם

  1. איכות גבוהה – הימים שהתמונות יוצאות מפוקסלות ולא ברורות חלפו מזמן ועל כן שימוש בטלפון ישן זה כבר מזמן לא אופציה נכונה לפרסום. הקפידו שכל תמונה שאתם מעלים לאינסטגרם תהיה באיכות גבוהה ולא מטושטשת. מומלץ להשתמש במצלמה מקצועית לשם הצילום, אך המצלמות של הטלפונים החדשים, מספיקות גם בהחלט.
  2. זוית הצילום – הקפידו כי בעת צילום התמונה, תבחרו בזוית צילום שתחמיא לכם. לתמונות מסוימות עדיף לצלם מגובה נמוך ובתמונות אחרות עדיף מגבוה. במה זה תלוי אתה בוודאי שואלים, והתשובה – באובייקט שאתם מצלמים כדוגמת נוף, ציור,פסל, אוכל וכדומה. בנוסף, במידה ואתם המצולמים, זוית הצילום תלויה במה אתם רוצים לשדר. צילום מנמוך, יכול לשדר יוקרה ושאתם "מעל כולם" וצילום בגובה העיניים יכול לשדר "אני כמוכם".
  3. אל תגזימו בפלטרים – על מנת שאנשים יתחברו לתמונות, רצוי שהתמונה תראה טבעית עד כמה שניתן. כיום, ניתן לבצע פילטרים בכמויות היסטריות ולשנות את הצילום מקצה לקצה, אך הדבר לא מומלץ. ברור שיש מקום, למחיקת חצ'קונים, להצללה ולחיזוק הצבעים, אך חשוב למצוא את האיזון המתאים.
  4. אל תחתכו אנשים – כשאנחנו נתקלים בתמונות עם חצי פנים, עם רבע יד, ושליש אוזן, הדבר מעלה בנו צחוק לצד מבוכה, בתור משווקים. הקיפדו כי התמונה מוצגת כפי שצריך, ואתם לא גוזרים מישהו או משהו, ובכך הופכים את התמונה ללא מקצועית בעליל.
  5. שחקו עם הצבעים – ישנן תמונות בהן פילטר שחור-לבן, פילטר כחול, צהוב או אדום, יכולים להוסיף יופי מיוחד לתמונה. נכון שאמרנו לא להגזים, ועם זאת, פילטר אחד או שניים, בהחלט יכולים לתרום הרבה לעיצוב התמונה.
  6. תנו פוקוס – עשיתם צילום פורטרט לעצמכם? צילמתם אוכל במסעדת יוקרה או בבישול ביתי? דאגו כי בעת עיצוב התמונה, אתם, האוכל, או אויבקט מרכזי אחר, מקבלים את הפוקוס בתמונה. בזכות הפוקוס, תשומת הלב של אנשים תלך לאן שאתם תחליטו, וזה לגמרי יכול לגרוף עוד לייקים טובים.

 

טיפים נוספים להשגת לייקים

  1. צרו תוכן איכותי – להוריד תמונות מגוגל, כבר מזמן לא עובד. צרו תכנים מקוריים ומעניינים.
  2. התחילו מלייקים פקטיבים – חוק העדר עובד גם באינסטגרם. אם אנשים רואים שיש לכם לייקים הם ישמחו לתת לכם עוד לייק. דרך מעולה היא להעזר בשירות לייקים לאינסטגרם לרכישה בדיגיטל בוסט.
  3. למדו ממובילי השפעה – עקבו אחר מובילים ובדקו כיצד הם מעצבים את התמונות שלהם.
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אינסטגרם
כיצד מנהלים קמפיין באינסטגרם?

כדי באמת להצליח באינסטגרם, עסקים צריכים להפעיל קמפיינים שיווקיים אפקטיביים שמושכים את תשומת הלב של קהל היעד שלהם ומניעים מעורבות. בטקסט הזה, נשתף כמה טיפים

קרא עוד »
אפליקציה
עוקבים באינסטגרם בזול

רבים סבורים כי רכישה של עוקבים באינסטגרם היא עסק יקר, אולם מדובר בטעות. באמצעות BETOP תוכלו לקבל את מספר העוקבים הרצוי, ובתקציב שלכם. רכישה של

קרא עוד »