כל מה שחשוב לבדוק לגבי אחסון האתר

בחירת הספק הנכון לצורך אחסון האתר שלכם היא קריטית להצלחת האתר של העסק שלכם. כשיש כל כך הרבה אפשרויות זמינות מסביב, לפעמים קשה להביט על הדברים החשובים באמת בעת הבחירה. כדי לעזור לכם בתהליך זה, נציג בפניכם מספר גורמים חשובים שיש לבדוק בכל הנוגע לאחסון האתר שלכם.

 

אמינות בפעילות האתר

שרת האחסון שתבחרו צריך להבטיח לכם לפחות 99.9 זמן פעילות תקינה של האתר. חשוב לחקור את המוניטין של השרת מבחינת זמני הפעולה והאמינות שלו וזאת בכדי להבטיח שהאתר שלכם יהיה באוויר ברוב המוחלט של הזמן. בדקו על ביקורות משתמשים או קבלו המלצות מפה לאוזן לצורך כך.

אחסון אתר

מהירות וביצועים

אתר שנטען באיטיות יכול לייצר חוויה שלילית אצל הגולשים, וגם להוריד את הדירוג שלכם במנועי החיפוש השונים. על כן שרת אחסון אתר חייב להיות מהיר ובעל ביצועים גבוהים. זהו דבר בסיסי שחשוב לוודא לפני שאתם סוגרים את ההסכם.

 

אופציות התרחבות

ככל שהאתר שלכם גדל והתנועה אליו איתו, יכול להיות שתזדקקו לשדרוגים בחבילת הבסיסית של אחסון אתר וורדפרס. על כן חשוב לבדוק שהספק שלכם יכול להציע לכם תוכניות להתרחבות בעתיד, כך שלא תצטרכו לדאוג מכך בהמשך.

 

תמיכה ושירות לקוחות

אין מה לעשות, לפעמים אתם תתקלו בבעיות טכניות כאלה ואחרות. על כן שירות האחסון שלכם צריך להיות בעל שירות לקוחות זמין שמציע תמיכה נוחה ויעילה. חשוב שתוודאו זאת לפני שאתם נתקלים בתקלות כדי לא לעכב את הטיפול בבעיה שצצה.

 

אבטחה

אין ספק שאבטחה ופרטיות הם נושאים חשובים מאוד בעת אחסון אתר. אתם לא תרצו שיפרצו אל האתר, יגנבו לכם פרטים של לקוחות או ישנו את התוכן שלו. על כן חשוב לחפש שירותי אחסון אתר להם יש אמצעי אבטחה חזקים שימנעו מפריצות כאלה ואחרות להתרחש.

אחסון אתר

אפשרויות גיבוי ושחזור

לפעמים האתר שלכם יהיה בעומס, דבר שלצערנו עלול להוביל לקריסתו. לפעמים גם יהיו פריצות אבטחה שיגרמו לאתר שלכם להימחק. על כן חשוב לוודא שכל הנתונים של האתר שלכם מגובים באופן קבוע במקום נוסף, וזאת כדי שניתן יהיה לשחזר אותם בקלות ובמהירות בעת צורך. חפשו פתרון אחסון שמבטיח גיבוי מספק ואפשרות שחזור.

 

תכונות נוספות

שירותי אחסון אתר לא מספקים אך ורק שרת לאירוח האתר, אלא גם אופציות נוספות. בדקו מהן הפונקציות שהשרת המיועד שלכם מציע. אם זה ניהול דומיינים, אפשרויות עיצוב, ניהול נתונים ועוד- חשוב שתבדקו מה נכלל בחבילות השונות וכך תוכלו לבצע החלטה שקולה.

 

לסיכום

לסיכום, יש מספר דברים שחשוב לבדוק לגבי אחסון האתר שלכם, ומומלץ לעשות זאת מבעוד מועד כדי למנוע תקלות בהמשך. על ידי בחינת כל הגורמים השונים תוכלו למצוא שירות אחסון שיציע את המשאבים והתכונות הנדרשות כדי לתמוך באתר שלכם בצורה הטובה ביותר.

אחסון אתר

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שרתים
אחסון אתרים בארץ ובחו"ל

אחסון אתרים בארץ ובחו"ל היא פעולה קריטית ביותר. מדוע? להלן הפרטים. אחסון אתרים – מדוע זה כל כך חשוב? אחסון אתרים היא פעולה חשובה ביותר

קרא עוד »