מה חשוב לזכור בעת בחירת שרת לאחסון אתרים

שירות לאחסון אתרי יכול להיות מאוד מועיל לאתר שלנו, אולם הבחירה שלו צריכה להיעשות בקפידה. אחסון האתרים אחראי על כל המידע באתר שלכם, מה שאומר שמדובר על תפקיד קריטי ביחס לאתר שלכם. בחירה נכונה של שרת לאחסון אתרים יכולה לעזור לכם להנות ממהירות גלישה גבוהה, ושמירה טובה על המידע שלכם. כאן נסביר לכם איך לבחור שרת כזה.

 

אחסון אתרים

אתר אינטרנט אוצרים בתוכם כמות גדולה של מידע. הדבר הזה משפיע באופן ישיר על מהירות הגלישה באתרים, ובנוסף, עלול לגרום לדליפה לא רצויה של מידע, כיון שלא מאוד קשה לחדור אל האתר ולשאוב ממנו פרטים שונים. כדי למנוע את הדבר הזה אפשר לעשות שימוש בשרת שמבצע אחסון אתר, שהוא שרת חיצוני לאתר שלכם ובו ניתן לשמור את כל המידע שהאתר מחזיק.

אחסון וורדפרס הוא אחסון שמתאים לאתרים שנבנו על גבי הפלטפורמה הזו, אולם באופן כללי לא משנה כיצד האתר שלכם נבנה חשוב לשקול את האפשרות של שירות אחסון אתרים. בינתיים, אנחנו כאן כדי להסביר לכם על מה חשוב להקפיד בבחירת שרת כזה.

אירוח וורדפרס

איזה שרת מתאים לאחסון

השאלה הראשונה שצריכה להישאל היא איזה שרת מתאים לאחסן אתר מהסוג שיש לנו. השרת צריך להיות מספיק גדול כדי להתמודד בהצלחה עם סדרי הגודל של המידע שאתם מחזיקים. בנוסף, בדקו את רמת האבטחה שהשרת מציע לכם כדי להבין האם היא עומדת בציפיות שלכם. הבדיקה הזו חשובה במיוחד במקרים שבהם אתם מחזיקים באתר שלכם מידע רגיש.

 

שירות ותמיכה

אחסון אתרים לא צריך להיות טכני בלבד. כמובן שהשירות העיקרי נוגע לאתר שלכם ואמור לשמור על המידע שלו, אולם במקרים שבהם יש תקלה מסוימת באתר שלכם, במיוחד כזו שנוגעת לאחסון שלו חשוב שיהיה מי שיכול לתת לכם מענה. חלק מהחברות מציעות לכם יחד עם שרת לאחסון אתרים גם מענה ותפעול של תקלות שונות, דבר שיכול מאוד לעזור לכם.

אירוח וורדפרס

מחיר

כמו כל שירות, גם שירות לאחסון אתרים עולה לכם כסף. התשלום עבור השרת נקבע ביחס להיקף השימוש שלכם, כאשר חבילת שירות מקיפה יותר עולה לכם יותר כסף. חשוב לזכור שלמרות שהמחיר הוא פרמטר חשוב בכל בחירה שאנחנו עושים בתור בעלי עסקים, בבחירה של שרת עבור אחסון אתרים כדאי לתת לאיכות השרת ולשירות שאתם מקבלים מקום גבוה יותר מאשר המחיר.

 

לסיכום

בחירה של שרת לאחסון אתרים צריכה להיעשות תוך מתן תשומת לב לכמה נקודות. הדבר החשוב ביותר הוא קודם לוודא שהשרת שאתם בוחרים יכול להתמודד עם אתר בסדר גודל של האתר שלכם. בנוסף, בדקו את רמת האבטחה שהשרת מציע לכם, כדי להיות בטוחים שהמידע שלכם נמצא במקום טוב. נסו לקבל מלבד שירות לאחסון אתרים גם תמיכה ומענה לפניות במקרה של תקלות באתר.

אירוח וורדפרס

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שרתים
אחסון אתרים בארץ ובחו"ל

אחסון אתרים בארץ ובחו"ל היא פעולה קריטית ביותר. מדוע? להלן הפרטים. אחסון אתרים – מדוע זה כל כך חשוב? אחסון אתרים היא פעולה חשובה ביותר

קרא עוד »