מהי הדרך הטובה ביותר לאחסון אתרים?

אם הקמתם אתר לעסק שלכם הדבר הבא שתצטרכו לעשות הוא למצוא חברת אחסון אתרים או בשם מקצועי WEB HOSTING שתהיה זמינה עבורכם, מקצועית ואיכותית, כזאת שתוודא שהאתר שלכם עולה במהירות המרבית אבל גם תגבה מחיר שאתם יכולים לעמוד בו. כיום מהירות האתר היא פרמטר מאוד חשוב מ2 שיקולים עיקריים: חווית גלישה של הלקוח וקידום אתרים אורגני בגוגל.

 

מה זה WEB HOSTING או אירוח אתרים ועד כמה הוא באמת חשוב לנו?

כל אתר אינטרנט מתפקד על 2 גורמים עיקריים:

  1. אחסון
  2. דומיין

לאחר בנית האתר יהיה עליכם לבחור באיזה שרת אתר האינטרנט יהיה מאוחסן. זה יכול להיות שרת פרטי (מחשב ביתי), שרת בחו"ל או בארץ.
EasyCloud הוא חברת אחסון אחת מתוך מגוון רחב של חברות אחסון שמעניקות שירותי אחסון לאתרי אינטרנט בארץ ובעולם ומייצרות פתרונות מעולים לאחסון האתרים שלכם בדגש על התאמת הצרכים לכל אתר בהתאם לקהל שלו, המוצר שלו, אופי הגולשים שלו וכו'.

ישנם סוגי שרתים שמיועדים לאחסן אתרים קטנים, "קלים" ופשוטים כמו למשל אתרי תדמית או דפי נחיתה, וישנם שרתים חזקים מאוד שיכולים לאחסן בצורה אופטימלית אתרים כבדים וגדולים שגולשים בהם אלפי גולשים מידי יום. כמובן שיש גם שרתי אמצע, כאלו שיכולים לאחסן אתרים פשוטים עם מאות גולשים מידי יום באופן מעולה – הכל תלוי במטרות של אתר, עד כמה הוא הולך להיות משווק, כמה מוצרים יש בו ומה סדר הגודל העתידי שאתם צופים לו בתור בעלי העסק.

 

למה אופן אחסון האתר הוא כל כך קריטי בימינו?

חברת הפרסום Fialkov Digital מספרת לנו מתוך נקודת מבטה, למה אחסון אתרי אינטרנט הוא קריטי מאוד:
אתרים נופלים וקמים על בחירת חברת אחסון. זה לא דבר שכדאי לזלזל בו ובטח לא להקל ראש בבחירתו. אם המטרה של האתר שלכם הוא להביא המון לקוחות לרכוש ולגלוש באתר ובאופן הזה לייצר ממנו הכנסה.
עוד פרמטר שחשוב לזכור הוא שסבלנות הגולשים הולכת ומתקצרת עם הזמן שעובר. ככל שעוד ועוד אתרים בוחרים בשרתים חזקים, האתרים שלהם עולים בקלות ובמהירות והזמן מהרגע שהלקוח רוצה לרכוש מוצר עד הרגע שהאתר מאפשר לו את הרכישה ומגיע לביצוע התשלום כך גם הסבלנות של הגולשים לאתרים שעולים לאט ולא מאפשרים גלישה מהירה מתמעטת.

 

מחפשים חברת אחסון אתרים מומלצת? הנה 3 מתוך ניסיון אישי:

  • Easy cloud
  • יופרס
  • JETSERVER

חברות אלו מתאימות למי שמחפשת שירותי אחסון בישראל או בחו"ל כאחד.

 

לסיכום אחסון\ אירוח אתרים ומשמעותו

עדיין לא הגענו לגעת בכל הנושאים שמהווים את כלל החשיבות של בחירת חברת אחסון טובה. אחסון אתרים מהווה פרמטר חשוב בכל מה קשור לקידום אתרים באופן אורגני בגוגל. הם שווים את התמורה ומקלים מאוד על תכנון פרמטים כמו פיזור אתרים על פי כתובות של IP נוחות, התעסקות טכנית וכו'.

מחשב נייד

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שרתים
אחסון אתרים בארץ ובחו"ל

אחסון אתרים בארץ ובחו"ל היא פעולה קריטית ביותר. מדוע? להלן הפרטים. אחסון אתרים – מדוע זה כל כך חשוב? אחסון אתרים היא פעולה חשובה ביותר

קרא עוד »