האם עוקבים באינסטגרם שווים לעסק שלך כסף?

בחרתם להשקיע בחשבון האינסטגרם העסקי שלכם לקידום המטרות האישיות והעסקיות שלכם. עכשיו אתם  בוודאי שואלים את עצמכם – האם זה שווה לנו את הזמן, ההשקעה והכסף? במאמר זה נסביר לכם בדיוק למה עוקבים חשובים ביותר לעסק שלכם.

 

שיווק של היום

כל בר דעת יודע שמרכיב חשוב מאוד של שיווק בימינו הם הרשתיות החברתיות. לא משנה אם זה חברים בפייסבוק, עוקבים באינסטגרם, צופי טיקטוק, יוטיוב וכו', לכולם משווקים בצורה סמויה וגלויה. בין אם מפרסמים עסק, חנות, אומנות כלשהי או אפילו את אנשים עצמם, בשביל להפוך למפורסמים צריך עוקבים רבים. אז בשביל שגם אתם תוכלו להגדיל את נפח המכירות של העסק שלכם, כדאי להשקיע זמן וכסף בהגדלת חשבון האינסטגרם שלכם.

 

באזז תקשורתי

ככל שיש יותר עוקבים כך כל פרסום שלכם הופך לוויראלי בצורה מהירה יותר, וגורם לרעש והתעניינות. אם יש לכם בחשבון האינסטגרם כמות נכבדה של עוקבים, כנראה שהחשיפה של התכנים שאתם מעלים תהיה גבוהה, וביניהם התכנים השיווקיים לעסק שלכם. זה אומר בפירוש שהרבה עוקבים יגדילו לכם את המכירות. כאשר הפוסט שלכם הופך לוויראלי, העסק שלכם מקבל תנופת חשיפה והצופים ייחשפו גם לתכנים אחרים מהעמוד שלכם.

 

חסכון בעבודה

פעם היו מפרסמים בדרכים אחרות. היו עוברים מבית לבית, מחלקים פלאיירים ותולים שלטים. היום, הרבה זמן וכסף נחסכים ואפשר ליצור קמפיינים ברשתות החברתיות שיביאו אנשים אל העסק שלכם, והכל במספר קליקים בזמן שאתם יושבים במשרד, בבית או במסעדה, ולוגמים קפה או שוקו חם. אז תחשבו על הזמן שלכם, איך עדיף לנו לפרסם? בצורה מיושנת או חדשנית?

 

קמפיינים עם חברות גדולות

אם בבעלותכם חשבון אינסטגרם גדול, נאמר החל מ-10,000 עוקבים ומעלה, תוכלו לקבל מימון מחברות גדולות כדי שתפרסמו להם ברשת. פרופיל כזה מעיד שאתם בעלי השפעה, וכך, תוכלו להרוויח הרבה כסף מפרסומות גלויות ואפילו סמויות. וזו עוד סיבה שתרצו הרבה עוקבים לחשבון שלכם.

 

איך להרוויח יותר מפרסומים

לפניכם מספר עקרונות שיגרמו לפוסטים שלכם להיות יותר נצפים ורווחיים:

  • עקביות ואחידות – תדאגו שהמראה הוויזואלי דומה מפרסום לפרסום
  • ספרו משהו רגשי ומעניין – לכל תמונה הוסיפו משפט מתאים שיכניס את הצופים לאווירה
  • הישארו בתחום המקצועיות שלכם – אל תפרסמו משהו שאתם לא מומחים בו
  • כמות- אל תגזימו עם מספר הפרסומים ליום. לפעמים מעט שווה יותר
  • תיוגים # – ההאשטאגים הם דבר קריטי, והם נועדו כדי לתת חשיפה להרבה מאוד קהלים נוספים
  • צרו אינטראקציה עם הצופים – הגיבו לאנשים שכתבו לכם ועשו לכם לייק, ובכללי היו פעילים

 

לסיכום

חשבון אינסטגרם עם הרבה עוקבים משמעותו הרבה פוטנציאל לחשיפה, פרסום, שיווק והצלחה. אל תהססו להשקיע כמה שצריך בשביל להגיע ליעדים והשאיפות שלכם. זה ישתלם בסופו של דבר ותראו שההשקעה בעוד עוקבים לאינסטגרם מניבה לכם רווח גדול לעסק ולעצמכם.

עוקבים באינסטגרם

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אינסטגרם
כיצד מנהלים קמפיין באינסטגרם?

כדי באמת להצליח באינסטגרם, עסקים צריכים להפעיל קמפיינים שיווקיים אפקטיביים שמושכים את תשומת הלב של קהל היעד שלהם ומניעים מעורבות. בטקסט הזה, נשתף כמה טיפים

קרא עוד »
אפליקציה
עוקבים באינסטגרם בזול

רבים סבורים כי רכישה של עוקבים באינסטגרם היא עסק יקר, אולם מדובר בטעות. באמצעות BETOP תוכלו לקבל את מספר העוקבים הרצוי, ובתקציב שלכם. רכישה של

קרא עוד »