כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים בגוגל

מלאכת קידום אתרים באמצעות גוגל עלולה להישמע לאנשים שלא עוסקים בתחום כמשימה מרתיעה וקשה במיוחד. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר ברשת ואחד מהאתרים המובילים באופן כללי, לכן תפעול וקידום תוכן בו נראה כדבר גדול וקשה. אז איך עובד מנגנון קידום האתרים בגוגל? קידום יעיל ואיכותי הוא כזה שלא רק יביא את התוכן אל המקומות הגבוהים בחיפוש בגוגל, אלא גם ישאיר שם את התוכן לזמן ממושך – בואו לגלות איך עושים את זה.

 

מי בכלל זקוק לקידום אתרים בגוגל?

בימים עברו, מלאכת השיווק וקידום המכירות נעשתה בעיקר באופן פרונטלי, באמצעות עיתונים ופליירים. המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים, אחד הבולטים שבהם הוא מעבר חד לרשת בכל מה שנוגע לקידום תוכן ושיווק. לכן, כל אלו שמעוניינים לשווק עסק, מוצר, שירות ותוכן כזה או אחר, זקוקים לאתר פורה ברשת ובהתאם הם צריכים לשים דגש גם על קידום אתרים בגוגל.

 

איך מקדמים אתרים בגוגל?

לאחר שהבנו את החשיבות האדירה של קידום אתרים ברשת, ובגוגל בפרט, כעת ניגש למלאכה עצמה. כאמור, המטרה העליונה של קידום אתרים בגוגל היא להביא לכך שגולשים שמחפשים מוצר מסוים ברשת, האתר המקודם שקשור למוצר יופיע כמה שיותר גבוה בחיפוש. בדרך לתוצאה הרצויה ישנם מספר עקרונות ברזל שחובה ליישם כשמקדמים אתרים בגוגל:

 

  • חקירה ומציאה של מילות מפתח

כדי לקדם אתר בגוגל, חשוב לחקור ולהבין מה הן מילות המפתח הקשורות למוצר שאתם מעוניינים לקדם דרך האתר שלכם. לדוגמה, אם יש לכם עסק למכירת כרטיסים של משחקי כדורגל בליגת האלופות, ייתכן שהמילה "ברצלונה" תהווה מילת מפתח. הבנה מעמיקה של מילות המפתח בהקשר של המוצר שלכם, יחד יישום עקרונות נוספים, תבטיח שהאתר שלכם יתברג במקום טוב יותר בחיפוש בגוגל.

 

  • שילוב מילות המפתח במאמרי תוכן איכותיים

לאחר שהבנו את חשיבותן של מילות המפתח, הגיעה הזמן לעשות בהן שימוש. דרך נפוצה ויעילה לקדם אתרים בגוגל היא באמצעות מאמרים בהם מופיע תוכן הקשור למוצר אותו אתם רוצים לקדם. מעבר לתוכן אטרקטיבי ומושך, כדאי לשתול בתוך במאמרים את מילות המפתח בהקשרים שונים, כך גוגל יזהה את השימוש הרב במילה ויקפיץ את אותם המאמרים בהקשר המתאים.

 

  • עיצוב ויזואלי, תמונות ווידאו

העקרון הבא נוגע לאתר עצמו, במידה ואתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם בגוגל – דאגו לעיצוב ויזואלי נעים ומזמין. ככל שהאתר שלכם יהיה מעוצב באופן מזמין יותר, כך הגולשים יישארו בו זמן רב יותר ובהתאם – גוגל יקדמו אותו למקומות גבוהים ביותר בחיפוש. בנוסף הקפידו לשלב באתר תמונות ואתרים, אין יותר טוב מתוכן ויזואלי כדי למשוך את הגולשים.

 

אל תוותרו על קידום האתר שלכם

ובכן, עברנו על מספר עקרונות מפתח בעזרתם תוכלו לקדם את האתר שלכם בגוגל, קשה להגזים בחשיבות של קידום נכון אז אל תוותרו על זה. נאחל לכם בהצלחה וקידום מועיל!

מנוע חיפוש

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »