קידום אתרים – בישראל או בחו"ל?

בניגוד לקידום אתרים בחו"ל, קידום אתרים בישראל ינסה להתמקד כמה שיותר בקהל היעד הלוקאלי שלכם, לעיתים עד רמת הערים הספציפיות שבהן אתם

מספקים שירות או מוכרים.

רז רגע לפני שמדברים על קידום אתרים בישראל VS קידום אתר בחו"ל, חשוב לדבר גם על קידום לוקאלי. הנה כל מה שצריך לדעת.

זה לא סוד שהעולם הולך ונעשה יותר ויותר תחרותי, אבל זה גם לא סוד שתחרותיות היא משהו שאפשר להוביל ואפילו לנצח. אם נמאס לכם שהמתחרים שלכם משאירים לכם עשן וכל המכירות מגיעות אליהם, כנראה שהגיע הזמן לעשות משהו עם זה. וההמלצה הכי נכונה בימינו היא, ההמלצה של קידום אתרים באינטרנט, שיווק ברשתות החברתיות, קידום ממומן ועוד. הנה כמה טיפים שכדאי לקחת אתכם, נתחיל עם קידום לוקאלי.

 

קידום אתרים בישראל הוא קידום לוקאלי?

אם אתם מעוניינים לקדם אתר אינטרנט, אתם צריכים להתחיל להבדיל ולהבחין בין המושגים השונים שיש בעולם הזה. למשל, קידום אתרים בישראל מול קידום לוקאלי. קודם כל, כשמדברים על קידום לוקאלי, בהכרח מדברים על קידום אתר בישראל. אבל מצד שני, כשמדברים על קידום אתרים בישראל לא בהכרח מדברים על קידום לוקאלי.

קידום לוקאלי הוא קידום אתרים שמתמקד באזור השירות הספציפי שלכם. אם אתם חברת שיפוצים שעובדת אך ורק בתל אביב, הקידום יתמקד אך ורק בתל אביב או רמת גן גם. לרוב, הקידום הלוקאלי מאפיין יותר את אנשי העסקים העצמאיים ועסקים יחסית קטנים.

 

האם כדאי לי לקדם אתר בחו"ל?

רגע לפני שאתם רצים לקדם אתרים בחו"ל, יהיה חשוב לשאול: האם אתם בכלל מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית שלכם מעבר לים? אם לא, הרי שהקידום בחו"ל כנראה יהיה מיותר, יקר ויניב תוצאות לא אפקטיביות לעסק.

בימינו אפשרי להרחיב את הפעילות העסקית לחו"ל, ויש לא מעט חנויות אינטרנטיות שכבר ביצעו דריסת רגל בשווקים זרים, בפועל, זה הרבה יותר קל היום מאשר אי פעם, ולו בזכות תהליכי הגלובליזציה הנרחבים שמתרחשים בימינו.

 

קידום אתרים בישראל

אם אתם מעוניינים לקדם אתר בישראל, יהיה חשוב לבחון היטב ביד המסייעת לכם. ישנן לא מעט חברות קידום אתרים מומלצות ומומלצות אולי פחות, ככה שיהיה חשוב לוודא כי אתם אכן מקבלים את הסיוע השיווקי שאתם צריכים. כל חברת קידום עשויה להתמחות בשיטות קידום שונות, מה שיצריך את הבדיקה שלכם מראש.

אם למשל חברת הקידום מתמחה בשיווק ברשתות החברתיות אך בקידום ממומן פחות, כנראה שלא תוכלו לקבל אצלה את כל השירותים תחת אותה קורת גג. ההמלצה הכי גורפת היא, לקבל שירותי קידום מחברה שיכולה לספק לכם פתרונות רוחביים לחלוטין ומלאים. בין אם תצטרכו קידום אתרים בישראל או בחו"ל, תבדקו שלחברת הקידום אכן יש את היכולת למנף את הפעילות העסקית שלכם בדיגיטל.

 

מסך

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »