קידום אתרים שבאמת מוביל לתוצאה הרצויה

האתר שלכם לא מתקדם? בכל יום כשאתם נכנסים לבדוק מה קורה איתו אתם מגלים שלמעשה רק אתם ועוד שניים-שלושה אנשים נכנסים אליו? אם כך, אין ספק שאתם צריכים לעשות משהו בנידון. חשוב להפנים: האתר שלכם לא ישנה את המיקום שלו בתוצאות החיפוש של גוגל אם לא תשקיעו בכך, אז למה אתם מחכים? עוד לפני כן כדאי שנבין למה חשוב כל כך להופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל, שכן למעשה מי שלא מופיע שם לא לגמרי קיים מבחינת הגולשים. כלומר, הגולשים לא טורחים להיכנס לאתרים שמופיעים בעמודים אחרים מלבד העמוד הראשון ולכן גם אתם צריכים למצוא את הדרך לשם.

איך כדאי לקדם אתר?

ראשית, חשוב שיהיה לכם אתר ועדיף שיהיה בנוי בוורדפרס. אם עדיין אין לכם אתר, דברו עם בניית אתרים בוורדפרס. חשוב להבין שכאשר מדברים על קידום אתרים מדברים על מגוון פעולות שניתן לעשות, אך לפני הכול צריך לבחור האם רוצים לקדם בצורה ממומנת או אורגנית. ההוכחות בשטח מראות שרוב הגולשים יכנסו רק לתוצאות האורגניות ולכן כמעט תמיד קידום אורגני הוא הבחירה הנכונה. בבואנו להבין במה דברים אמורים ואיך מקדמים אורגנית, צריך להבין שישנם לא מעט כלים שבהם ניתן להשתמש. באופן כללי ידוע למומחים בתחום שגוגל יקבע את מיקומו של אתר מסוים בהתאם לתוכן שבו, לאיכות התוכן וגם בהתאם לקישורים שמובילים אל אותו אתר. לשם כך מקדמי האתרים יוכלו להשתמש ברשתות החברתיות, במחקרי מילות מפתח וגם ביצרית קישורים ובכתיבת מאמרי קידום. כיוון שמדובר על כל כך הרבה פעולות שיש לבצע במקביל ולאורך זמן, אין כל סיבה לעשות את הקידום לבד ותמיד עדיף יהיה לפנות אל המומחים.

חיפוש

כמה עולה קידום אתרים בחודש?

שמעתם על אנשים שמשלמים הון עתק על קידום אתרים בחודש ואתם חוששים מהעניין? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא תמיד כך. קידום של אתרים בימינו זה תחום שיש בו תחרות מאוד גדולה ולכן, אם חשוב לכם לא לשלם יותר מידי, דעו שזה אפשרי. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל כמה חברות במקביל, או אל מספר מקדמי אתרים פרטיים, ולברר מה כל אחד מהם יציע לכם. מה כוללת חבילת הקידום? והאם ביחס למחיר הממוצע בשוק המחיר שדורשים מכם סביר? כדאי כמובן גם לוודא שאתם לא צריכים לחתום על חוזה שאחר כך לא תוכלו להפר שכן בהחלט יכול להיות שתגישו את מטרתכם אחרי חודשיים-שלושה וכי לא יהיה לכם טעם להמשיך ולשלם על קידום האתר שלכם.

בנוסף, לפני שרצים לקדם את האתר, חשוב לחשוב טוב טוב על המיתוג של העסק וללכת אל חברה מקצועית שתעשה לכם עיצוב לוגו כמו שצריך.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »