חברות קידום אתרים

מספר דברים שאתם לא יודעים על חברות קידום אתרים (וכדאי שתדעו).

בעולם שבו לחברות קידום אתרים תפקיד חשוב בקידום האתר העסקי שלכם, כדאי לדעת ולהכיר חברות קידום אתרים, מה התפקיד שלהן ומה הן עושות בפועל.

 

אבל רגע לפני- למה בכלל אנשים מקדמים בגוגל?

כשאנחנו מחפשים שירות או חברה בגוגל אנחנו מצפים וסומכים על גוגל שיציג לנו קודם את התוצאות שמתאימות לנו ביותר. זאת בדיוק הסיבה שבגללה קידום אתרים הוא כל כך חשוב לעסק שלך. היכולת להיות במקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל בהכרח יגרום ליותר לקוחות פוטנציאליים לבקר באתרך, ואף ייתן להם את תחושה שאתה מציע להם את השירות המתאים ביותר עבורם.

קידום אתרים כולל בתוכו מספר אלמנטים, ביניהם קידום ממומן, קידום אורגני, פרסום ברשתות חברתיות, קידום תוכן ומאמרים ועוד.

איש קידום

 

אז קבלו חמישה דברים שאתם לא יודעים על חברות קידום אתרים (וממש כדאי שתדעו):

  1. חברות קידום אתרים מנסות להשיג כמה שיותר תנועה אורגנית (טבעית, ללא תשלום) לאתר של עסק מחיפוש בגוגל. ככל שיש יותר תנועה וכניסות לאתר- ככה ההצלחה של הקידום גבוהה יותר.
  2. תהליך קידום אתרים כולל מספר דברים ממגוון תחומים, ביניהם שינויים בקוד האתר, בתוכנו, בעיצובו ובסדרו. כל זאת נעשה כדי למשוך את הרובוטים שמסיירים בגוגל ולגרום להם לחשוב שהאתר שלך הוא תוצאת החיפוש הטובה ביותר. זאת גם בדיוק הסיבה שבגללה לקידום אתרים חשיבות כה רבה- כיוון שגוגל יחשוב שהאתר שלך הוא תוצאת החיפוש הטובה ביותר, כך גם יחשוב הלקוח!
  3. על פי מחקרים, 89% מכניסות הגולשים הם לאתרים שנמצאים בדף התוצאות הראשון (שבו יש לרוב 10 תוצאות) כאשר שלושת האתרים שנמצאים הכי גבוה מהווים 60% מתוך כלל הכניסות!
  4. קידום אורגני הוא קידום שאינו כרוח בתשלום. זאת אומרת שכאשר תוצאה מופיעה במקום גבוה בחיפוש בגוגל ויש לידה סימן של AD (פרסומת\מודעה), מדובר על קידום ממומן ששילם כסף כדי להופיע במקום גבוה בתוצאות החיפוש. אך חשוב לדעת כי מחקרים מראים שמעל ל- 94 % מכלל הגולשים יעדיפו לא להיכנס לאתר עם קידום ממומן, אלא לתוצאה אורגנית.
  5. העסקת מקדם אתרים עלולה להיות הוצאה יקרה אך היא תמיד משתלמת לטווח הרחוק. לפני שאתם מעסיקים מקדם אתרים עשו מחקר מעמיק. מגוון האפשרויות יכולה להיות מבלבל ולכן כדאי לכם לחפש חיפוש יסודי, להתייעץ עם אנשים, לקרוא חוות דעת ולהשוות מחירים. קידום אתרים היא הוצאה משתלמת כשהיא עם האדם הנכון, אל תתפשרו!

בעולם שבו תוצאות החיפוש בגוגל משחקות תפקיד מכריע בהצלחה או כישלון של עסק, קידום אתרים הוא נחוץ והכרחי עבור עסקים גדולים וקטנים כאחד.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »