כמה עולה לקדם אתרים לעורכי דין

שוק עריכת הדין הוא אחד מהרוויים בארץ, יש תחרות רבה בין עורכי דין רבים על מספר לקוחות מוגבל. מסיבה זאת ישנם עורכי דין רבים המשקיעים באתר מקצועי שימשוך אליהם לקוחות רבים יותר מה שיאפשר את הגדלת והרחבת מעגל הלקוחות של עורך הדין.

קידום אתרים

מאפיינים ייחודיים בקידום אתר לעורכי דין

לפני שנגש לעלות הקידום, תחילה יש לאבחן את המאפיינים של השוק ולהתאים את חבילת הפרסום לדרישות אלו, בשוק עריכת הדין יש תחרות אדירה, לכן צריך לקדם בצורה אגרסיבית את האתר באמצעות מנועי החיפוש ולבצע אופטימיזציה לאתר בצורה שתקדם אותו במעלה הדירוג.

היעדר היכרות מוקדמת עם עורך הדין, לעורך דין המחפש לקוחות חדשים לרוב אין היכרות מוקדמת עם הלקוחות אותם הוא רוצה למשוך, בניגוד לעסק בעל נוכחות פיזית שהציבור יודע לזהות במהלך טיוליו בשכונה או בעיר, משרד עורכי דין הוא דבר שפחות מושך את העין ולכן קשה יותר למשוך לקוחות באפיק זה.

כמה עולה לקדם אתר לעורכי דין

כאן אנו מגיעים ללב המאמר, בגדול ניתן לסווג את החלוקה לכמה רמות מחיר אשר התוצאות שיופקו הינן תוצר ישיר של מידת ההשקעה, כלל המחירים שלהלן הם תשלום לחודש.

500 ש"ח – זהו תקציב הקידום המינימלי, חשוב לציין שבתחום עריכת הדין השקעה כזאת לא תניב תוצאות טובות, מדובר בתקציב נמוך מאוד ובתחום רווי כמו עריכת דין קרוב לוודאי שהקידום לא יהיה מספיק אפקטיבי. התקציב הזה מתאים לנישות קטנות מאוד עם תחרות נמוכה.

1500 ש"ח – מדובר בתקציב שמתאים למשרדים קטנים יחסית שעוסקים בתחומים שאינם תחרותיים במיוחד, לרוב במסגרת תקציב כזאת האתר יוכל להגיע לעמוד הראשון בגוגל. יחד עם זאת חשוב להבין שאם מדובר במשרד העוסק בתחום בו יש תחרות רבה במיוחד, תקציב זה עלול לנפק תוצאות שלא יספקו את עורך הדין.

3000 ש"ח – מדובר בתקציב קידום מכובד שיאפשר לעסק שמקדם אתכם להעלות תכנים באופן תדיר לאתר שלכם וכן להגביר בצורה משמעותית את החשיפה של האתר ברשת. תוכלו לצפות שהאתר יופיע בין המקומות הראשונים בחיפוש וגוגל.

5000 ש"ח ומעלה – מדובר בתקציבים שלרוב מושקעים על ידי משרדים גדולים שלא יכולים להרשות לעצמם לרדת מהמקום הראשון, חשוב לציין שבמקרים אלה חברות הקידום והפרסום יגזרו קופון שמן יותר אולם הדבר בהחלט יבוא לידי ביטוי באיכות הקידום ובכמות התנועה שתיכנס לאתר בזכותו. (קידום אתרים שבאמת מוביל לתוצאה הרצויה).

עורכי דין הם בעלי מקצוע המצויים בשוק עמוס ורווי, דרך חשובה ומרכזית להתבלט מעל שאר עורכי הדין המתחרים היא השקעה באתר ובקידום איכותיים, הופעה בדף החיפוש הראשון בגוגל תוביל בהכרח לעלייה משמעותית בכמות החשיפות של העסק וכהמשך ישיר לכך בכמות הפניות של לקוחות חדשים.

לאתר עו"ד מירי גביש.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
מה כרוך בקידום אתרים?

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »